בשנת 2011, הביצה המקומית התאכזבה לגלות שהנציגה הבכירה של ישראל בעולם הדוגמנות העולמי, או פשוט הטופ מודל בר רפאלי, הפרידה כוחות עם מי שהיה החבר שלה בחמש השנים האחרונות, במקרה אחד הגברים המפורסמים בעולם, לאונרדו דיקפריו


מאז הליידי סיפרה כמה היה קשה לה עם סיום הרומן ההוליוודי, הצ'ארמר החליף דוגמניות נאות אחת לכמה חודשים, אבל בעוד שהיא התמסדה ומצפה לילד - הכוכב מהמסך הגדול לא מצא את האחת של חייו. הסיבה, לטענתו של אחד ממדורי הרכילות הנחשבים בעולם, היא העובדה שהשחקן האמריקני כנראה כלל לא התגבר על הדוגמנית הישראלית. כן, עד עצם היום הזה. הלם!


לא התגבר על בר? רפאלי עם דיקפריו, בתחילת העשור (רויטרס)

בימים האחרונים, העולם לא רק גילה שרפאלי בת ה-30 מצפה לילד ראשון עם בעלה, עדי עזרא - כפי שקראתם כאן בליל השנה האזרחית החדשה - אלא גם שדיקפריו שוב נפרד מהדוגמנית שאיתה ניהל קשר, כאשר הפעם זו היתה מלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט" קלי רורבאך (איתה התארס על פי השמועות, שהתבררו כלא נכונות). בהמשך, מדור הרכילות של הניו יורק פוסט, "Page Six", דיווח אמש (שלישי) שהסיבה לכך שדיקפריו בן ה-41 לא מסוגל להתמסד היא הקשר הארוך האחרון שניהל בחייו, נכון, עם רפאלי.


"היתה תקופה שלרווק הכי נחשק של הוליווד לא היתה בעיה להתחייב לקשר ממושך", דיווחו במדור הרכילות, "אבל מאז הפרידה מרפאלי, לאו מנסה את מזלו רק עם נשים בתחילת שנות ה-20 לחייהן, כולן דומות באופן מדהים לדוגמנית הישראלית, גבוהות, בלונדיניות, נאות למראות ממש כמו הדוגמנית". ובכן, זה נכון, במיוחד לאור העובדה שכל מערכת יחסים של דיקפריו מאז הברבור, לא נמשכה יותר מעשרה חודשים בממוצע.

בימים הנוצצים ההם. רפאלי ודיקפריו (רויטרס)


הדיווח של "Page Six" בעיתןן "הניו יורק פוסט" (צילום מסך)

לטענת הרכלנים בארצות הברית, דיקפריו ירש את מקומו של הרווק הנצחי של הוליווד, ג'ורג' קלוני (שנישא בשנה שעברה במפתיע). זאת כיוון שמאז סיום הקשר עם רפאלי בתחילת העשור, ניסה לבלות עם השחקנית בלייק לייבלי (למשך חמישה חודשים), הדוגמנית ארין הית'רטון (10 חודשים שלמים), השחקנית טוני גארן (שהיתה בת 21 כשחלו לצאת למשך שנה ושבעה חודשים) וכאמור, רורבאך (ששרדה איתו שמונה חודשים). כעת, על פי הדיווח "ליאון מחפש את המודל החדש של בר, את הרפאלי החדשה". הכצעקתה? הכי אובססיה!

 

A photo posted by Blake Lively (@blakelively) on


בלייק לייבלי, רפאלי של שנת 2011?


ארין הית'רטון, רפאלי של שנת 2012?
 
 

A photo posted by TONI GARRN (@tonigarrn) on


טוני גארן, רפאלי של שנת 2014?
 
 

A photo posted by @kellyrohrbach on


קלי רורבאך, רפאלי של שנת 2015?