1997 התקשרה? כי התמונות הבאות עשויות להחזיר את חובבי הניינטיז לימים הטובים ההם, אי שם הרבה לפני שיעל בר זוהר התחתנה עם גיא זוארץ, הביאה איתו לעולם שלושה ילדים. שנים רבות לפני שיהודה לוי בילה עם אפרת בוימולד, עבר לנינט טייב ומשם לאהובתו הנוכחית, שלומית מלכה. פעם, אבל ממש מזמן. 



זוכרים שבר זוהר ולוי הצעירים, היו אחד הזוגות הכי לוהטים בתעשיית הבידור? השניים, נחשבו לפאוור קאפל הצעיר הכי נוצץ, אחד הזוגות המבוקשים בכל אירוע, שאף היו הראשונים להצטלם לקמפיין המשותף של רשת אופנה. בחזרה ל-2016, בערך 20 שנה בנפרד, כל אחד המשיך לדרכו ומצא את המקום שלו בתעשיית הבידור - עד שאמש (שבת) הם שוב נפגשו, רק כדי לחבק זה את זו בהתרגשות.


"כפרההה, אני מתרגש!". יהודה לוי ויעל בר זוהר (צילום: ניר פקין)


חיבוקי בעוד 3... 2... 1


הידד, האח! בר זוהר ולוי

זה קרה במסיבת הסיום של מופעי חנוכה "מותק של פסטיבל" ו"היי סקול פסטיגל", שבה השניים הוכיחו לתעשייה שאקסים מיתולוגים יכולים להפגין אהבה שלעולם לא נגמרת - כזו שגרמה לכל האורחים ללטוש בהם מבטים מעוררי קנאה ולנו לדמיין אותם כזוג שלעולם לא נפרד.

"אוקיי, אני נזכרת בתחושה מוכרת". בר זוהר מבחינה


"לא מבין על מה כל הטרראם!". לוי נפעם

אל דאגה, את השניים בחן מקרוב (עם חיוך על הפנים) גיא זוארץ - או בעלה של בר זוהר שהצטרף אליה למסיבה שנערכה במועדון התיאטרון. אבל גם כוכבי הילדים אליאנה תדהר ודניאל מורשת, הזמר מוקי, אנה ארונוב (לוהטת!), אורנה דץ והבויפרנד אהרון רוזה, רוני דואני ואחרים. כולם, רקדו לקולה של עינת שרוף, שחתמה את הערב במסיבת שירה וריקודים. פאן.


"חולה עליך מאמי". בר זוהר עם גיא זוארץ (צילומים: רפי דלויה)


אורנה דץ ואהרון רוזה צמודים


כמה לוהטת אנה ארונוב?


מוקי עדיין לא קולט שעבר את מופע הפסטיגל!


דניאל מורשת חמוש בכובע


לעומת אליאנה תדהר. היא בכלל עם שמלת מיני


דצה, תרימי!


רוני דואני בשמלה קטנה שחורה


ורק עינת שרוף מבלה מאחורי הקלעים