מישהי מפורסמת יותר מכל הכוכבים הישראליים יחד, שרה פעם ש"מוזיקה מקרבת בין אנשים". אבל דווקא אמן מקומי, שקיבל לעולם לפני ימים ספורים בלבד בייבי חדש למשפחתו, הצליח לאחד בין שלל שחקנים, כוכבי נוער, דוגמנים ויוצאי ריאליטי - שהתרגשו לראות אחד את השנייה לא פחות מאת ההופעה הרגשת. בכל זאת, זה השואו של אביב גפן שחיבר בין שורדים, אמנים ועיתונאים.




כרטיסים לשורה ראשונה, כן? טיטי איינאו ובן הזוג ישראל אור (צילומים: שוקה כהן)


צמד חמד. עומר רוזן ולירון רביבו

בסוף השבוע שעבר, המנטור והמוזיקאי הפך לאב לשניים - עם לידתו של הבייבי אליוט, שהצטרף לאחיו הבכור בן השמונה, דילן. חמישה ימים הספיקו לזמר כדי להתרגל לסטטוס החדש ולשוב לעבוד, כך שהוא עשה זאת אתמול (רביעי) כשהקדיש שיר בהלוויתה של ז'קלין ליכשטנשטיין, משם המשיך לבמה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב, עליה הופיע מול מאות בני אדם עם המופע המשותף שלו עם אביתר בנאי.



פאן. ישראל אטיאס, תובל שפיר ודניאל ליטמן


ברצינות? איינאו ורוזן


חובבי הופעות. דר זוזובסקי ולי בירן

בקהל, נכחו כוכבי הריאליטי של הרגע, עומר רוזן (שהגיע עם אחותו), טיטי איינאו (והבויפרנד) ולירון רביבו (מינוס ביקיני, פלוס בנות משפחתה) שהמתינו שגפן יפטפט על לידת הפעוט הקטן, אלא שהיוצר המוזיקלי הוותיק בחר שלא לשתף את הקהל באחד מהרגעים המאושרים בחייו. טוב, תמיד יש לשורדים אחד את השנייה ואת הזיכרונות מהאי, כעת שהתחרות כבר פרהיסטוריה והם מרשים לעצמם להתחבק בחום. מה המנחה גיא זוארץ (שנכח עם אשתו יעל בר זוהר, אבל שמר על דיסטנס מהמתחרים) חושב על זה?

בלי שורדים בבקשה. גיא זוארץ ויעל בר זוהר


מושבי הזהב. אסי ישראלוף ואשתו


עושה חדשות. הכתב תמיר סטיינמן


מי אם לא עידן יניב!

אל המופע, שנערך במסגרת פסטיבל "גולדסטאר סאונד סיסטם", הגיעו שלל כוכבים, בהם דר זוזובסקי ולי בירן, ישראל אטיאס החתיך וארוסתו נעמי, אלכסה דול עם רז זלצרמן, עידן יניב, כוכבי הנוער תובל שפיר ודניאל ליטמן, דנית גרינברג (חמוצה?) ואסי ישראלוף ואשתו - שלמרות שכרטיסי ההופעה שקיבלו היו למקומות מסומנים, בחרו לשבת במושבים שאינם שלהם - עד שהקימו אותם ממקומם בשיא המופע והם נאלצו לחפש בחשכה אחר מקומותיהם הנכונים. שובבים!


רז זלצרמן ואלכסה דול לא מפספסים


גבר גבר גם מאחור! זלצרמן


באים בזוג. שרי גבעתי ובעלה


למה מאוכזבת? דנית גרינברג


יפים ונכונים. ישראל אטיאס וארוסתו נעמי


זה רק אור הירח. אביב גפן עם אביתר בנאי