באטמן שומע? סופרמן, איפה אתה כשצריך אותך? כי ייתכן מאוד שגל גדות, וונדר וומן עבורכם, סתבכה עם כוכב הוליוודי מציק במיוחד. זאת, לפחות מה שטוען צהובון אמריקני, שמתעקש על כך שהשחקן כריס פיין, שמופיע לצדה של גדות בלהיט הקומיקס שמצטלם בימים אלה - לא מפסיק לפלרטט ו"מתחיל בעקשנות" עם השחקנית הישראלית, שנבחרה לתפקיד הראשי בסרט על אשת הפלא. הבעיה: היא נשואה, כמובן.
 
על פי דיווח המגזין "סטאר", שנחשב לטראשי במיוחד בקרב אנשי תעשיית הבידור העולמית, פיין החתיך - שנבחר לתפקיד הגברי הראשי לצדה של השחקנית שכובשת את הוליווד - לא מפסיק לנסות את מזלו יחד עם הליידי הישראלית, באופן בוטה במיוחד. העובדה שהכוכב בן ה-35 מבלה שעות ארוכות בצילומים עם גדות בת ה-30 ברחבי בריטניה הקרירה, כשהוא מגלם את תפקיד המאהב שלה, רק מלבה את השמועות הלוהטות.


אקשן, אבל לא מהסוג הזה. גל גדות מול המצלמה בארץ (צילום: שוקה כהן)


"כריס לא מפסיק לפלרטט איתה בין טייק לטייק, באובססיביות", טוען מקור מתוך הסט לפי הצהובון, שגם התבלבל בתיאור חברת הקומיקס שעומדת מאחורי הסרטים. אמין פחות, כאמור. עם זאת לדברי המקורות של המגזין, השחקנית שנשואה מאז 2008 לאיש העסקים ירון ורסנו (שאף מגדל איתה את בתם בת הארבע עלמה), היא "מקצוענית לחלוטין. גדות יודעת להגיב בקלילות לטיזינג של כריס... היא מצביעה לעבר טבעת הנישואים הבלתי נראית על האצבע שלה, רק כדי להזכיר לו שהיא תפוסה". נשמו לרווחה.


נשואה באושר. גל גדות עם ירון ורסנו (צילום: אור גפן) 

עם זאת, אתר הרכילות Gossip Cop בדק עם הפמליה של פיין את הטענות, שלדברי מקורביו לא פחות מאשר מגוחכות. הרי מדובר בשני אנשים בוגרים! "ההאשמות נגד פיין מופרכות ממש", סיפרו לאתר שמנפץ שמועות לא מבוססות, "מדובר באותו צהובון מפוקפק שהדביק לו המון רומנים אחרים, טעויות ממש כמו הסיפור עם גדות", פורסם שם על הסיפור של גדות עם פיין. איזה וונדר, עוד סקנדל הוליוודי נמנע.





צמודים, לא מפלרטטים! כריס פיין וגל גדות על סט צילומי "וונדר וומן"