זה יכול היה להיות מפגש היסטורי והיסטרי, של אקי אבני וסנדי בר - אקסים מיתולוגיים בביצה המקומית, שאף מגדלים ילד משותף - אבל למרבה אכזבת חובבי הניינטיז, זה ממש לא קרה. דם רע? חס ושלום, הכל בחיים הוא עניין של תזמון כנראה, ממש כפי שקרה אתמול (שלישי) כשהשניים הגיעו לאירוע שערך אחיה הקטן של סנדי, קודם מיסטר אבני ורק אז מיס בר.



מתברר שלמרות שממש לא מזמן קיבל את בתו הקטנטנה גרייס פיי אבני לעולם, אבני מצא זמן לפרגן לגיסו לשעבר - אחיה של סנדי, סטיב בר, שהפיק את אירוע השקת חנות הפופ אפ של "לנובו". כיוון שכולם ציפו שגם אשתו לשעבר של אקי תגיע למקום, יחלו ואפילו פיללו לתמונה משותפת של השניים (כמו בימי הזוהר של הזוג), נדמה כאילו הם ממש תיאמו את מועדי הגעתם כך שלא יפגשו.

קודם הגיע אקי אבני, לברך את סטיב בר (צילום: ברק פכטר)


ורק אחרי שהלך, הגיעה גם סנדי בר!

זה היה שאבני הגיע ראשון לאירוע ופרש כעבור זמן קצר, כשזמן קצר אחרי שהלך, התייצבה בר בלוק סופיסטי משהו, כשהיא עוטה על עצמה משקפי ראייה. על פי כמה מהמבלים במקום, שבחנו מקרוב גם את ההריונית הטרייה רוני דואני, המאמא עדי הימלבלוי, טיטי איינאו, יון תומרקין החתיך או דר זוזובסקי, אקי וסנדי פספסו אחד את השנייה במקריות ממש ולא בתיאום מראש. נו, וכך הוחמץ עוד רגע זהוב א-לה-סוף המילניום שעבר. 
 

אושרי כהן נסחף באלגנט. כנראה


טהור. יון תומרקין


עדי הימלבלוי ובעלה נדב השאירו את הבייבי בבית

מה. טיטי איינאו עם רז זלצרמן


ללא ליבי. דר זוזבסקי


רוני דואני, עוד לא רואים בטן


כמה אושר, כמה


היי, גם עודד פז ואשתו ההריונית אושר כאן