רווקי ישראל, פאשניסטות וחובבי "האח הגדול" קריאת השורות הבאות מומלצת עבורכם: אלינה (אלין) לוי, השחקנית יוצאת הריאליטי, חוזרת לשוק הפנויים-פנויות. בתום שנה שנה וחצי של זוגיות יציבה, רחוקה מעדשות הפפראצי, לוי ובן הזוג חן אבוטבול סיימו את מערכת היחסים. כן, הבלונדינית היא סינגל ליידי!
 
לוי את אבוטבול, הכירו על ספסל הלימודים בבית ספר למשחק של יורם לוינשטיין, כך שאחרי שסיימה זוגיות קצרה עם הכדורגלן חנן ממן, לוי התחברה לאבוטבול במה שנראה כזיווג מושלם. השניים הספיקו לנפוש יחד בחו"ל ולקבל בנשיקה את השנה האזרחית הנוכחית, עם זאת לפני כשבועיים יחסיהם עלו על שרטון והם החליטו לפרק את החבילה. דמעה.

 

A photo posted by @henabotbol on



אז זהו, שכעת כל מי שמעוניין לנסות את מזלו עם הבלונדה, שהתפרסמה ב"האח הגדול" ומאז לא רק משחקת אלא גם משדרת ברדיו, יוכל לפגוש אותה בסוף השבוע הקרוב במכירת בגדים יד שנייה שהיא עורכת יחד עם שתי חברות. לוי שסיימה לאחרונה את לימודי המשחק, החליטה לנסות עוד כיוון מקצועי - הפעם אופנתי בהחלט. 
 
לוי תפתח בפני חובבי הפאשן באזור המרכז את ארון הבגדים שלה, כשתציע למכירה בגדים יד שנייה, בין היתר אלה שלבשה בבית הריאליטי ובאירועים מתוקשרים. במהלך סוף השבוע, היא תיקח חלק במכירה ביתית ראשונה של פריטים מארון הבגדים האישי, דגמי מעצבים ואקססוריז, מה שאמור להפוך לאירוע אופנה קבוע עם החברות, שיתרחש בכל כמה שבועות בשכונת פלורנטין שבדרום תל אביב. בנות, בנים, זה הזמן להתסער. 

לוי, כך מתגברים על פרידה?
"תמיד נשמתי אופנה, אני שמחה לפתוח את הארון שלי למכירה ולעשות צעד ראשון ורשמי בכניסה שלי לעולם הסטיילינג".


אלין לוי והחברות מדגמנות




פנויה רגשית. אלין לוי