זה קורה אחת לשנה, כשהכוכבים הגדולים ביותר בתעשיית הבידור העולמית לא ישנים במשך שבוע - שבו הם משתדלים לבחור את שמלות הערב הנוצצות ביותר, העניבות המרגשות, לצום ולא לאבד את הקול, רק כדי לבלות ערב (די משמים בדרך כלל) באולם שמרכז את השמות החמים ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקנית, שמוחאים כף לזוכי פרסי האקדמיה השנתיים, או בכינוי החיבה - פרסי האוסקר.


שיאה של עונת טקסי הפרסים בתעשיית הבידור העולמית לשנת 2016, הגיעה אמש (ראשון) לשיא בלוס אנג'לס, כשכולם ראו איך לאונרדו דיקפריו זוכה בפרס השחקן המצטיין, את המנחה כריס רוק מברבר על שחורים (או היעדרותם מהטקס) והמשיך להמון מסיבות נוצצות לא פחות מהשטיח האדום. אבל מה המצלמות לא קלטו? מהנשיקות של קייט וינסלט ועד הישראליות בלוס אנג'לס: זה כל מה שאתם צריכים לדעת על מה שקרה מאחורי הקלעים של טקס הפרסים הכי הוליוודי שיש.

דיקפריו, אתה האדם המפורסם בעולם כרגע!


אם תצליחו לזכור משהו מטקס האוסקר של 2016, הוא את העובדה שלאונרדו דיקפריו (שנחשב עד כה ללוזר הנצחי של הטקס המכובד) הצליח לשים את ידו על פסלון זהוב במיוחד, כאילו היה למישהו ספק שהפעם זה יקרה. אבל זה כלום לעומת תגובתה של חברתו הטובה ושחקנית עטורת פרסים בעצמה, קייט ווינסלט, שסוחבת אותו מאז ימי "טיטאניק" העליזים - ולא הצליחה לעצור את הדמעות כשעלה לקבל את תואר השחקן המצטיין של השנה. ואז גם נישקה את מאמא דיקפריו, בת הזוג הקבועה של ליאו בטקסים שכאלה (רק תשאלו את בר).


איך היא נרגשת! קייט ווינסלט מנשקת את לאונרדו דיקפריו


ןאז גם את אמא שלו!


אתה צ'מפיון! ווינסלט מרימה לדיקפריו

עוד לפני שזכה בפרס, נדמה שדיקפריו נהנה ממעמד האדם המצולם ביותר באירוע. דוגמניות על, מי צריך אותן שהשחקן שהפך לאדם המדובר ביותר ברחבי הגלובוס ה-24 השעות האחרונות עומד לצדך. הסלולרי נשלף והופ, מדובר בגבר שמופיע בהכי הרבה צילומי סלפי בטקס האוסקר. אפילו ספילברג רצה אחד!


זה מה שקורה כשסבילברג מצלם איתך סלפי...


לא, אף אחד לא התאפק במהלך הערב. דיקפריו והסלולרי

רפאלי, לתשומת לבך: אחת האקסית האחרות של דיקפריו לא הצליחה להסתיר את ההתרגשות שלה מכך שהאיש שפעם אהב אותה - הוא שחקן זוכה אוסקר. ארין הית'רטון, צייצה רגע אחרי ההכרזה על הזוכה עד כמה היא מאושרת עבור הדיקפריו שלה. שלה לשעבר.

 

Yay Leo!!!!!!!!!!!! ✨☝️ #oscars @leonardodicaprio

A photo posted by Erin Heatherton (@erinheathertonlegit) on


ליידי גאגא, מה קורה עם המפשעה שלך?

אהבתם או שנאתם את מה שלבשה ליידי גאגא, אם המפלצות שהחליטה להגיע לאיוונט הנוצץ בסוג של שמלה עם טוויסט - חליפת מכנסיים עם תוספת מנופחת בצבע לבן טהור. אבל מי שם לב לכל מה שקורה שם מאחור, כשהחייט של הפופסטאר לא ממש שם דגש על מה שהולך מקדימה, באזור המפשעה שלה. 

קפ"ק? רק במהלך הערב, כשהגיעה למסיבת האפטר פארטי, למה איך להצטלם בלבוש המפלצתי שלה.

מביך יותר מהרגל התותבת של אנג'לינה. ליידי גאגא והפרונטל


לפחות הארוס ההורס, טיילור קיני, תומך!


ואז, ליידי גאגא למדה איך להצטלם בבגד הזה. עם אלטון ג'ון

סם סמית' היקר, לא הגיי היחיד בעולם הבידור

הזמר הבריטי זכה בפרס על השיר המקורי הטוב יותר, כיוון שהשתתף בכתיבתו של הלהיט שזימר " Writing’s on the Wall" - עבור סרט האחרון בסדרת ג'יימס בונד. ואז בנאום התודה שלו, סם סמית' ציין שכנראה הוא ההומוסקסואל הראשון שזוכה בכבוד כשהוא מחוץ לארון. 

אז זהו, שאלטון ג'ון, סטיבן סודהיים ושאר יוצרים אחרים, שהם גייז שמדברים על כך בפתיחות כבר שנים, עשו זאת לפניך. מברוק על הפרס, אבל מה עם לבדוק עובדות?


קונצ'יטה התקשרה. סם סמית' על השטיח האדום


גייז. הם תמיד יודעים הכי טוב!


גוון סטפאני מתערטלת באפטר פארטי, קייטלין ג'נר מקבלת טיפים

אין כמו מסיבות האפטר פארטי של האוסקר, כדי שגם אלה שלא זכו ללכת על השטיח האדום לצד המועמדים יחושו הוליווד. נניח, גוון סטפאני המזמרת, שלא רק הגיעה למסיבה הנחשבת של המגזין "ואניטי פייר" יד ביד עם כוכב הקאנטרי שמרגש אותה בלייק שלטון, אלא עשתה זאת בשמלה שדאגה להראות הכל מבלי להראות כלום.


שקוף שהיא נהנית. גוון סטפאני עם הבויפרנד בלייק שלטון


הפעם, הדוגמנית מירנדה קר לבושה. יחסית

מה שקשה לומר על ערימות הבד שלבשה היידי קלום למסיבה השנתית של אלטון ג'ון, שבתור טופמודל מנוסה לא הבינה שלפעמים כל המוסיף גורע. בתקווה של העבירה לקייטלין ג'נר, שחדשה יחסית בעולם הנשי, טיפ כזה או אחר על סטייל, כן?

באטמן, רק בצבע לבנדר. היידי קלום מסתבכת


קייטלין ג'נר, אל תקשיבי לאישה הזאת!

הנקודה הישראלית, באדיבות מורן אטיאס

אין, אין, פשוט אין מסיבה נחשבת - מבלי כמה נקודות ציון ישראליות. קבלו את מורן אטיאס, שלא מפספסת הזדמנות לעמוד מול עדשות המצלמה בליווי כוכב ענק כמו ג'יימי פוקס. 

 

A photo posted by Moran Atias (@moranatias) on


 
כמותה גם הכוכבנית המקומית לי לוי, שעושה את לוס אנג'לס כשהגיעה לאותו אירוע בעיצוב של ברטה. ממש כמותן, הטניסאית האמריקנית המפורסמת סרינה וויליאמס שראויה לבלות באירועים שכאלה - הלכה על עיצוב ישראלי, כשלבשה שמלת ערב של גליה להב המקומית. שיק? של ביונסה בטקס פרסי הגראמי!

 

אמביציה בלונדינית. לי לוי


סרינה וויליאמס חשה ביונסה. עבד?


וגם זה קרה:


תראו איך צ'רלי שין מתמודד עם נגיף ה-HIV


גם מריה קארי בקטע של צילומי סלפי. ומחשוף

(צילומים: 
Getty images, צילום מסך)