סופרייז, אבל למרות שמלכת היופי במיל' סיון קליין נבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של חברת הלבשה תחתונה - הבוקר (ראשון) היא לא צעדה על המסלול בתצוגת האופנה שלה. רגע, רגע, רגע, יש סיבה מסוימת בגללה קליין העדיפה לבלות עם חברותיה ולנשנש או לשבת בכסא כחלק מהקהל, בזמן שנשים לוהטות אחרות צעדו בלנז'רי על המסלול?
 
קליין בת ה-31, הגיעה כאחת האורחות והתערבבה בין המוזמנים בתצוגה של חברת "פמינה", שבחנו שלל דוגמניות אנונימיות מעוררות, כשהן מדלגות בקלילות בתחתונים וחזייה. עניין שלא בשגרה כשמדובר בפרזנטורית ראשית של החברה, כך שייתכן שסיון מסתירה בליטה קטנה בבטנה? כי מצדה של קליין מכחישים בתוקף כל טענה על התנפחות באזורים מסוימים בגופה, מסיבות כלשהן. 

בולטת, אבל לא על המסלול. סיון קליין (צילום: רפי דלויה)


די, תמה "הישרדות". לירון רביבו קרובה לג'ני צ'רוואני


רגע, מה לבשת, אנה ארונוב?

אל האיוונט האופנתי שנערך בחלל האירועים "איסט" בסימן יום האישה הבינלאומי, הגיעו גם לירון רביבו, אנה ארונוב המנענעת, ירדן הראל, יוצאת "האח הגדול" אסתי לי פז (הפעם ללא מייקל אלרוי) וג'ני צ'רוואני, שהייתה בעברה הרחוק פרזנטורית של החברה והגיעה לתצוגה כסוג-של-סגירת מעגל. בין אלה שבילו עם קליין בוקר שכולו תחרה, היו גם עדי שילון, אשת האיפור רווית אסף, מור סילבר, ג'קי אזולאי ושלל נשים אחרות.  



נטולת מייקי. אסתי לי פז


ג'קי אזולאי שומרת, אבל יכולה לבחון נשים בתחתונים


פאשניסטה. ירדן הראל


עדי שילון מצחקקת


רוית אסף מאופרת כהרגלה


מדגמנות לנז'רי? ברור שכן!