אז מתברר שמדונה היא לא רק אשת ברזל, אייקון בינלאומי ומלכת הפופ הנצחית - אלא גם אישה רגישה, ובתקופה האחרונה אפילו רגישה מאוד. אחרי כמה וידויים מפתיעים על הבמה במהלך סיבוב ההופעות הנוכחי שלה, בסוף השבוע האחרון מדונה התפרקה מול קהל של אלפים, כשדיברה לראשונה בגלוי על בנה רוקו ריצ'י - הצעיר שמסרב לחיות איתה מאז חודש דצמבר האחרון.
 
מדונה, שמופיעה בימים אלה בניו זילנד ואוסטרליה כחלק מסיבוב ההופעות "Rebel Heart Tour", החליטה להקדיש שיר אהבה לריצ'י ג'וניור בן ה-15, בנה המשותף עם בעלה לשעבר, הבמאי הבריטי גאי ריצ'י. לפני שהתחילה לשיר הוסיפה כמה מילים, שבמהלכן פשוט התפרקה על הבמה והחלה לבכות מול קהל של מעריצים - שניסו לעודד ולתמוך בה באמצעות מחיאות כפיים ושריקות אהדה.



"אני רוצה לדבר על בני, הוא בן 15... זה נכון, אין אהבה חזקה יותר מאשר של אמא לבנה", אמרה מדונה בהופעה באוקלנד, ניו זילנד. "אם אני אדבר על זה יותר מדי (בוכה), אני פשוט אפרוץ בבכי", הסבירה מול קהל של אלפי מעריצים, בקול רועד. "אני אקדיש לו את השיר הבא. זה שיר אהבה לגבר, כפי שהוא יהיה יום אחד. אני מקווה שהוא שומע את זה איפשהו ויודע עד כמה אני מתגעגעת אליו".
 
מדונה מנהלת בחודשים האחרונים קרב משפטי שבאמצעותו היא מנסה לגרום לבנה המתבגר רוקו - לנטוש את הבית של אביו (האקס שלה) בלונדון ולשוב לחיות איתה. בשבוע שעבר, צמד ההורים ננזף על ידי בית המשפט באמריקה שטען שהשערורייה המתוקשרת מזיקה מאוד למתבגר, שאפילו שכר עבור עצמו עורך דין נפרד מאלה של הוריו. בעוד שהפופסטאר משוכנעת שהיא יודעת מה טוב לבן, הוא כאמור מעדיף לבלות עם משפחתו החדשה של אביו. 
 
האם העובדה שיראה איך אמא מתגעגעת תשבור אותו? מה שבטוח, הוא שמשונה שרה ש"אפילו לבבות מברזל יכולים להישבר", היא התכוונה לזה שלה.

מדונה עם גאי ורוקו ריצ'י, בזמנים מאושרים יותר (גטי)


כי אין כמו אהבת אם לבנה. מדונה ורוקו ריצ'י (אינסטגרם)