לכוכב העונה השביעית של "האח הגדול", שי חי, יש כבר "צבא אמת" של תומכים משלו, אבל במקביל, בעולם האמיתי, חברו מהבית הסגור איציק כרסנטי ליווה את בנו ללשכת הגיוס - שם עלה על מדי צה"ל. נחשו מי לא יכול היה להגיע - אותו חי, שמאוד רצה לתמוך בחברו מהבית יחד עם ארוסתו תניה גרבר, אבל לסוף לא הופיע. 


זה קרה הבוקר (רביעי), כשהדייר לשעבר של הבית המדובר במדינה, התייצב בלשכת הגיוס בחיפה לצד גרושתו לימור כרנסטי, כדי לאחל הצלחה לבנם דייויד שהתגייס לחיל האוויר. למרות שהבן (שהספיק לבלות בשבוע שעבר על המסך), הביע תקווה שאביו יישאר בבית ולא ילווה אותו ביום שהוא הופך לחייל, זה לא קרה - כך שמעצב השיער משך המון תשומת לב כיוצא הריאליטי טרי, כשעצר לתמונה משותפת או חתימה עבור כמה מהאנשים בבסיס הצבאי.


בתקופה שלפני התספורת. איציק כרסנטי עם לימור ודיוויד (צילום גולשים)


כאמור, גם החברים הטובים (יחסית) של איציק, שי חי ותני, היו צפויים ללוות את האב ובנו ביום המשמעותי, אך כשגילו כי מדובר בלשכת הגיוס שבחיפה - נאלצו לבטל את הגעתם, ככל הנראה בגלל אילוצי לו"ז עמוס. הכי מבריזנים.  


רגע אחרי שנפרד מבנו, כרנסטי פרסם תמונה משותפת עם גרושתו ובנו. אל הצילום, הוסיף את הכיתוב "הרגע בו הורים שולחים את הילד לצה"ל הוא נקודת שיא בחייך, בה אתה מבין שחלק מהאחריות שלך עובר לידי המדינה, ואתה נותר עם תקווה אחת - שהוא ימלא בתפקידו על הצד הטוב ביותר ויחזור הביתה בשלום". יאללה, בהצדעה.