“מה, רצית להיזכר בי לפני שיקרה לי משהו?".
“הבעיה היא שעיתונאים לוקחים את זה בתור סקופ. אני פניתי למירי רגב דרך לימור לבנת. מירי הרגיעה אותי, אבל שום דבר לא נהיה בסדר. כשתופסים תחת נגמר הסיפור".
“הוא משכתב את ההיסטוריה, שם את מרגלית צנעני במקומי כשילה, כי הם חברים. כשראיינו אותו זה מה שהוא אמר. אמר שהיה עם צביקה פיק או עם מרגלית צנעני. הכוכבים היו גבי, צביקה ואני. רוצה לשמוע על מצבי הכלכלי?".
“הייתי פעם שפויה וקניתי דירה, יש לי קורת גג. יש לי בן אחד שגר בארצות הברית, היה לי קשה להתקיים והמקצוע שלי אכזרי. הקהל אוהב אמנים אחרים כל הזמן. לי היה קשה כשלכולם היה קל. חזרתי מארצות הברית וכשחזרתי הייתי כביכול חברה טובה של צדי, פניתי אליו ואמרתי בשיא החברות ‘צדי, תסדר לי עבודה'. הוא פטר אותי בכל מיני משפטים כמו ‘זה לא בשבילך'. כל דבר לא בשבילי? כשהוצאתי את הדיסק ‘מוכרחים לזוז' פניתי לאהוד מנור המנוח וביקשתי שיראיין אותי בטלוויזיה. הוא דחה אותי ולא הבנתי למה, אבל אחר כך סיפרו לי שצדי אמר לו שאני לא מתאימה למצלמה. מוזר, הייתי פוטוגנית בשביל אורי זוהר ב'מציצים', אז פתאום עבור צדי אני לא נראית טוב?".
“התחננתי אליו במשך שנים. לכל דבר לא הייתי מתאימה".
“מרגלית אנקורי אכן הייתה בתפקיד ראשי, אבל לא התראיינתי על זה. לא תמצאי קטע עיתונות כזה, בחיים לא דיברתי עליה. היא שיחקה בתפקיד מרכזי ואני שולי. כשהתחלתי לביים היא חשבה שאני לא מקדם אותה. אני נלחם על חיי, עובד קשה ולא שייך לשום קליקה".
“אני נלחם על הקריירה שלי. בכל הדברים שביימתי היא לא הגיעה לאודישן אף פעם, ולא קיבלתי שום טלפון ממנה. היא מייחסת לי כוח שהיא טועה לגביו, הלוואי שהיה לי כוח כזה".
“לא ראיתי אותה 30 שנה, אפילו לא ברחוב. אני אפילו לא יודע אם היא בארץ. עבדנו יחד ב'שיער'. היא שיחקה שם בקושי חצי שנה, מה הסיפור? כשהתחלתי לביים אנשים נתנו לי את העבודה. לא אני בניתי אנשים".
“חד משמעית לא. לא יודע מה יש לה. אני מאמין שהיא זמרת מצוינת עם נוכחות, ואני באמת לא מבין מה יש לה נגדי".