ביום רביעי ה-17 באפריל 2024, יצא לדרך מרוץ הלילה PAPAYA תל אביב, ביוזמתה של עיריית תל אביב-יפו באמצעות רשות הספורט העירונית ובהפקת חברת "כפיים". המרוץ שהפך למסורת שנתית, יעבור באתריה המרכזיים של העיר, במנהרת לדים מרהיבה ולצד מיצגי אור מגוונים ברחבי העיר. לאורך המסלול ימוקמו במות מוסיקה שיגבירו את הקצב.

אורכו של המרוץ 10 ק"מ והוא יחולק למספר מקצים, על מנת לאפשר כמות נרחבת של רצות ורצים. המרוץ יעבור ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב, וביניהם: אבן גבירול, דרך נמיר, כיכר רבין, פארק גני יהושע ועוד. שערי הזינוק והסיום של המרוץ ימוקמו על שדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים. במתחם יהיו נותני החסות ואקספו של חיים אקטיביים עם מיטב המציגים.

חברת ההיי-טק הישראלית PAPAYA, לוקחת לראשונה השנה את החסות על מרוץ הלילה. חברת PAPAYA בעלת מרכז פיתוח משמעותי בישראל המפתח את פלטפורמת הטורנירים הפופולרית והייחודית של החברה. במסגרת פיתוחי החברה, יכולים משתמשים מרחבי העולם לצאת מאזור הנוחות, לאתגר עצמם ולהתחרות זה מול זה במשחקים מבוססי יכולת.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "לאחר דחייה קצרה בעקבות המלחמה, אני שמח שמרוץ הלילה המסורתי של תל אביב-יפו חוזר לעיר. השנה המרוץ עומד בסימן הזדהות עם תושבי עוטף ישראל בצפון ובדרום והוקרה לכוחות הביטחון וההצלה. מרוץ הלילה הוא הזדמנות פז לעשות ספורט ולבלות במשותף, ברוח ערכיה של 'העיר ללא הפסקה'. אני מזמין את תושבות ותושבי העיר, כולל התושבים המפונים שמזמן הפכו להיות חלק מאתנו, לבוא ולרוץ יחד".

מייסד ומנכ"ל PAPAYA, אוריאל בכר: "בעת הזאת, מטרתו העיקרית של מרוץ הלילה היא להביע סולידריות עם המפונים וכוחות הביטחון. ספורט מרפא, מחזק ומרומם את הנפש וזה בדיוק מה שאנחנו מבקשים להעניק למשתתפי המרוץ - את החיבור והביחד של כולנו. כחלק מהמרוץ, החלטנו ב-PAPAYA לרוץ יחד העובדים גם לזכרם של יובל בר און, אחותו של עובד החברה, ובן זוגה משה שובה שנרצחו בפסטיבל הנובה. ניצחון הרוח על פני החושך שמלווה אותנו בחודשים האחרונים הוא ההישג הכי חשוב באירוע שכזה".

לרשות הרצות והרצים תוצב עמדה לחלוקת ערכות בקניון עזריאלי, תל-אביב. גיל המינימום להשתתפות הוא 14.

מחיר השתתפות: לנרשמים בהרשמה מוקדמת עד ה-10.2 במחיר של 150 שקלים; לנרשמים בהרשמה מוקדמת עד ה-12.3 במחיר של 170 שקלים; ההרשמה למרוץ תתאפשר עד ליום ראשון ה-14.4 במחיר של 190 שקלים. מחזיקי ומחזיקות כרטיס התושב דיגיתל זכאים להנחה בהרשמה. תושבי עוטף ישראל (דרום וצפון) ומילואימניקים (ששירתו 30 ימים ומעלה) ובני ובנות זוגם יהיו זכאים ל-50% הנחה. בנוסף, המרוץ יארח 1,000 חיילי סדיר בהרשמה בחינם. הטבות מיוחדות גם לשוטרי משטרת ישראל, למשרתי שב"ס ולאנשי מגן דוד אדום, איחוד הצלה וזק"א.

אתר המרוץ: https://www.tlvnightrun.co.il