מאמן מכבי תתל אביב והמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות לשעבר, ניר לוין, היה אורח הכבוד בטקס הסיום של "קורס מפעילי קהילה" של ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט", שנערך בתיכון אורט סינגלובסקי בתל אביב.

בקורס שנמשך שלושה ימים, בהשתתפות שמונה נערים ונערות, תלמידי התיכון, ובשותפות עם קרן עזריאלי, קיבלו החבר'ה הצעירים כלים בעולם ההדרכה והאימון. לוין, שחקן העבר של נבחרת ישראל וכמובן מי שהדריך בשלל קבוצות ונבחרות לאורך השנים, סיפק הרצאה מרתקת וחילק טיפים למאמנים הצעירים. יש לציין כי בתום הקורס יצטרפו בני הנוער לעזרה בהדרכת הקבוצות ברחבי תל אביב.

"פגשתי בני נוער מדהימים ואיכותיים", סיפר לוין בסיום הטקס. "דיברנו על מנהיגות, חינוך וערכים. אין ספק שיש לנו דור עתיד מדהים להמשך".

חן דפס, שהדריך את התלמידים בקורס, סיפר: "נהניתי להדריך את בני הנוער, לתת להם כלים איך להיות דמות חינוכית לילדים צעירים. מאוד ריגש אותי לראות את ההתמדה, הרצינות וההשתתפות בתרגילים שהעברנו. מרגש עוד יותר לדעת שהם אלה בני הנוער שיקבלו תעודת עוזר מאמן וידריכו את דור העתיד".

מייסד "החלוץ", עומר ליבנת, הוסיף: "מרגש לראות את דור העתיד שלנו. החניכים וחניכות קיבלו פה בשלושה ימים כלים מדהימים לאימון ואני כבר מצפה לראות מדריכים קבוצות רבות של חניכים. רוצה להגיד תודה מיוחדת ליניב ולצוות המקסים של אורט סינגלובסקי שפתחו את הדלתות ועזרו במה שצריך וכמובן לקרן עזריאלי ומרכז הפועל".

קורס מפעילי קהילה הוא רק פעילות אחת משלל הפעילויות של ארגון "החלוץ" בעיר. הארגון מפעיל עשרות קבוצות נוער ברחבי העיר, מפעיל מתנדבים ופרויקטים שונים במרכזים הקהילתיים בתל אביב.

בנוסף, הפעילויות של ארגון הספורט לילדים ונוער ‘החלוץ’ מגוונת וכוללת, מלבד עבודה עם מפוני הדרום והצפון, גם קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער במרכזים קהילתיים ובתי ספר, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט ופרויקטים לבני נוער כעוזרי מאמן.

בנוסף, הם מקיימים סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות, לצד חיבור לקהילה וגיבוש הקהילה סביב הספורט.