תרבות הפופ אפים מתחילה לחזור לעיר ובגדול והשבוע נוכל ליהנות מפופ אפ מיוחד מלא סטייל הכולל תכשיטים, כלי קרמיקה עם שירים, חנוכיות מעוצבות, מארזי יין מיוחדים ומוצרי לייף סטייל שיזכירו לנו לחייך.
משפיענית הרשת הדתייה שירה ברלב-עמרם ביחד עם הדס תכשיטים וזהר לוינשטיין, משיקות השבוע POP UP מלא סטייל בשוק הפשפשים בתל אביב. מהיום ועד יום שישי הקרוב (כולל יום הבחירות).

תכשיטים של hadasjewelry.co.iL  (צילום: איציק קנטי)
תכשיטים של hadasjewelry.co.iL (צילום: איציק קנטי)

הדס קוקה עם HADAS JEWELRY מותג התכשיטים המוביל הכולל קולקציות מגוונות ועשירות, כולן בעבודת יד הנעשית בסטודיו בארץ. למותג כתב יד ברור ומדויק הלוקח קלאסיקות על זמניות ומעניק להן טוויסט ייחודי ואומנותי, כך שהקולקציות נעות בין לענוד אומנות לבים פרקטיות נטולת מאמץ. לפופ אפ יגיעו גם צמידי 'נולדתי לנצח' שיצר המותג- צמידים שרווחיהם תרומה לעמותת 'נולדת לנצח' שמלווה ותומכת בחולי וחולות סרטן ומשפחותיהם.

בקבוק טרמי שומר על קור וחום של המותג #תחייכיאתזה (צילום: שיראל פרומקין)
בקבוק טרמי שומר על קור וחום של המותג #תחייכיאתזה (צילום: שיראל פרומקין)

שירה ברלב-עמרם עם #תחייכיאתזה. מותג מוצרי לייף סטייל של משפיענית הרשת עם הסלוגן המאיר, מציגה מארזי יין בשיתוף יקב עמק יזרעאל, כוסות, בקבוקי נירוסטה, חולצות, מחברות ועוד- והכל בעיצוב ייחודי ומשמח שגורם לך לחייך עם תזכורות מעצימות.

חנוכייה של זהר לוינשטיין  (צילום: זהר לוינשטיין)
חנוכייה של זהר לוינשטיין (צילום: זהר לוינשטיין)

זהר לוינשטיין עם מותג הקרמיקה הנושא את שמה. היא מגיעה עם כלי הקרמיקה היפהפיים שלה הכוללים לצד ספלים, עציצים ועוד כלי בית גם פמוטים, אריחי קרמיקה עם שירים וכמובן- החנוכיות, כי חנוכה כבר מעבר לפינה. הכל עבודת יד. מאמינה גדולה שלמילים ויופי יש כוח גדול של השפעה על הנפש- לשמח ואפילו לרפא ועל כן ישנם ביטויים, ציטוטים ושירים על עבודותיה.

טווח מחירים ומבצעים:
מתנה שווה לכל הרוכשת בפופ אפ ב-600 שקלים ומעלה* עד גמר המלאי
תכשיטים: מחירים 120-460 שקלים לפני הנחות
רק לפופ אפ: תכשיט שני ב-70% הנחה
לא כולל צמיד תרומה 'נולדתי לנצח' שכבר בהנחה- רק 129 שקלים במקום 169 שקלים.

#תחייכיאתזה: מחירים 35-190 שקלים | רק לפופ אפ: 20% הנחה
זהר לוינשטיין: מחירים 79-360 שקלים | רק לפופ אפ: 7% הנחה

הפופ אפ מתקיים בחנות ה-OPEN SPACE - נחמן 6, שוק הפשפשים, תל אביב-יפו   30.10.22-4.11.22
ראשון 11:00-21:00 | שני 10:00-22:00 (חגיגה מיוחדת בחנות) | שלישי (יום הבחירות) 10:00-21:30 | רביעי וחמישי 11:00-21:00 | שישי 8:00-12:00