פרויקט ''שיחות בהר הבית'' מיועד להנגיש לכלל עם ישראל ולעולם כולו את מרכזיות המקום  מאז ומקדם! בהיסטוריה, בארכיאולוגיה, בתרבות ובדת. בסדרת שיחות זו, יועלו שיחות שונות עם מגוון דמויות בחברה הישראלית, בנושא הר הבית על חלקיו הרבים.

פרק 149: דגל ישראל בהר הבית יום העצמאות 2024

בעיצומה של מלחמת ''מבול אל אקצא'' כלומר הר הבית, כפי שכינה אותה ארגון החמאס והוכיח זאת על פי כל תמונה בבית עזתי קלאסי, שלא נדבר על מחברות וספרים בבתי הספר ברצועה בהם מוצגת כיפת הסלע המוזהבת, כשברור לחלוטין שזהו יעדם.

ראשי המדינה שעדין שבויים בקונספציה לא מבינים את המשמעות של המושג והמסר המרכזי שלו לפלסטינים, לערבים, למוסלמים ולעולם כולו ובכלל. חברי ממשלת ישראל מטכ"ל צה"ל ומטה המשטרה עדיין לא מבינים את תודעת האויב. העם היהודי, שהתפקח ב 7.10 מבין הרבה יותר טוב איך להתנהל מול האויב האכזרי ואיך לנהל דיאלוג אתו באופן שהוא מבין וכך נחשפת חולשתו.

הר הבית (צילום: אופירה הלוי)
הר הבית (צילום: אופירה הלוי)

היום בהר הבית, יום העצמאות 76 שנים לתקומתה של מדינת ישראל, בארץ ישראל, שנת  תשפ''ד 2024. מנער ועד מבוגר הניפו היהודים בגאון ובלי חשש את דגל ישראל ושרו את 'התקווה' לשנים נוספות ועוצמתיות, המאחדות את העם, עם הארץ והמדינה.

הר הבית (צילום: אופירה הלוי)
הר הבית (צילום: אופירה הלוי)

מה שלא יבוא מראשי המדינה, ככל הנראה, יתעורר מהעם כפי שהיה ב 7.10. כי: אֱמֶת מֵאֶרֶץ תִּצְמָח וְצֶדֶק מִשָּׁמַיִם נִשְׁקָף.

יום הולדת שמח למדינתנו וארצנו האהובות!