ביום שלישי, במסגרת ביקורו של נשיא ברזיל בישראל,  התקיימה פגישה במלון קינג דויד בירושלים, בה נכחו נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו וחברי הקהילה הברזילאית הישראלית ברעננה, המונה כ-250 משפחות והיא הקהילה הברזילאית הגדולה בישראל. 

במהלך האירוע הוזכרו מפעלי ההתנדבות של "קרן דניאלי" בריו דה ז'ניירו בשנים האחרונות, וביניהם תמיכתה בעמותת "לוחמים ללא גבולות". העמותה  מוציאה מדי שנה משלחות של בוגרי צבא למדינות העולם השלישי לפעילות הומניטארית, במהלך תקופת  הטיול הגדול שלהם בחו"ל. הצעירים מתנדבים בקרב שכונות עוני ואוכלוסיות חלשות במגוון תחומים, ביניהם קיום שיעורי אנגלית, חשבון, והיגיינה בסיסית לצד שיפוץ ושיפור מבנים ועוד.
משלחת המתנדבים בריו דה ז'ניירו מדי שנה נקראת "צוות דניאלי", על שמה של דניאלי זוננפלד, ילידת ריו דה ז'ניירו וחברת קהילת רעננה, שנהרגה לפני ארבע שנים בתאונת דרכים כשחזרה מהתנדבות עם ילדים חולי סרטן בביה"ח שניידר במסגרת שירותה הלאומי.

אביה, מר מוטי זוננפלד, שייסד על שמה את "קרן דניאלי" הפועלת בעשרות מיזמים בארץ ובעולם ובין היתר עם ״לוחמים ללא גבולות״, אשר נתמכת אף על ידי רחל, אמה של דניאלי, נשא דברים באירוע ואף העניק לנשיא חולצה מיוחדת ששמו מוטבע עליה לצד סמל העמותה. 
הוא אמר כי "אנו, יוצאי ברזיל שגרים בישראל גאים מאוד בברזילאיות שלנו, הקשר עם ברזיל חשוב לנו מאד ואנו רוצים להיטיב עם ברזיל ואזרחיה בכל דרך". עוד נשא דברים באירוע ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, שריגש את הנשיא כשסיפר על הוריו, ניצולי שואה שעלו לישראל וקבעו את מושבם ברעננה.
בולסונארו בירך את הנוכחים ואת ישראל ואמר כי בחירתו לנשיא היא מהפך בברזיל, וכי בתקופת כהונתו הוא שואף לעשות בה שינוי מציאות מקצה לקצה. בנו של הנשיא, הסנטור פלביו בולסונארו, שנבחר לפני חודשים מספר לכהן בסנאט מטעם מדינת ריו עם למעלה 4.5 מיליון קולות, נכח גם הוא באירוע ואמר, בין היתר, כי "יחסי ברזיל וישראל השתנו גם הם ולטובה כמובן".
הוא הודה מאוד לקרן דניאלי ולמשפחת זוננפלד על פועלם למען רווחת תושבי ריו והודיע בשמחה, כי הוא נענה ליוזמתו של ברוידא, להפוך את ריו ורעננה לערים תאומות והוא מתואם בנושא עם ראש העיר של ריו.