השחקן האמריקאי ג'ון קיוזאק מחק הלילה (שלישי) ציוץ שהכיל קריקטורה אנטישמית, לאחר שהאשים את הפוסט הראשוני על "בוט". קיוזאק העלה פוסט עם ציור בו נראית יד ענקית שעליה מגן דוד מקיפה קבוצת אנשים עם המילים: "כדי ללמוד מי שולט בך, פשוט תמצא את מי שאסור לך לבקר". 

השחקן הגן על הציוץ תחילה, והוסיף את המילים: "עיקבו אחר הכסף". הציטוט, שמשויך בטעות לעתים קרובות לפילוסוף הצרפתי וולטר, שייך במקור לגזען האמריקאי קווין אלפרד סטרום. 
"בוט תפס אותי", קיוזאק טען בציוץ לאחר שמחק את הפוסט המקורי. "חשבתי שאני תומך בציוץ שתומך בצדק לפלסטינים שהגיע ממקור אחר - לא הייתי צריך לעשות ציוץ מחדש". 


 הציוץ האנטישמי של ג'ון קיוזאק. צילום מסך
הציוץ האנטישמי של ג'ון קיוזאק. צילום מסך

 
השחקן מאוחר יותר כתב: "זה ברור שאפילו אם זה דגל ישראל ואפילו אם אין בגופך עצם אנטישמית אחת, זה עדיין קריקטורה אנטישמית מפני שיש בה סטריאוטיפים אנטי-יהודיים בהתקפותיה על ישראל, אפילו אם הביקורת שלה על אלימות המדינה לגיטימית". 
קיוזאק ספג ביקורת חריפה ברשת בעקבות הציוץ האנטישמי. הסנטור הרפובליקני טד קרוז כתב בטוויטר בתגובה: "האם ג'ון קיוזאק הוא אחד משלישיית הנשים הדמוקרטיות החדשות? אני מבחין פה בדפוס", בהתייחסות מרומזת לחברות הקונגרס אילהאן עומאר, ראשידה טאליב ואלכסנדרה אוקסיו קורטז. עומאר הואשמה באנטישמיות בעקבות מספר התבטאויות שנויות במחלוקת שלה השנה.