בהמשך לשיתוף הפעולה הקיים בין חברת סינון התכנים 'אינטרנט רימון' במסלולי אתרוג לבין הנהלת בתי הדין בישראל, שת"פ בו 'רימון' תספק אינטרנט מוגן למשרדי בתי הדין, קיבלה הנהלת בתי הדין החלטה לספק את שירותי סינון והגנה מתקדמים ברשת רימון גם לבתי הדיינים בישראל. במסגרת ההסכם כל דיין שירצה להבטיח גלישה בטוחה ונקייה בביתו, תתקין החברה מערכת סינון והגנה על חשבון הנהלת בתי הדין.



כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה בעתיד הקרוב, צפויה אינטרנט רימון לחבר את מוסדות בתי הדין בשלושה עשר מחוזות בישראל לרשת WI-FI מסוננת לטובת עובדי בתי הדין ומאות האזרחים הפוקדים את בתי הדין מידי יום.



הנהלת בתי הדין מצטרפת לשורה ארוכה של מוסדות מדינה ומשרדי ממשלה שונים המחוברים לרשת האינטרנט באמצעות רשת האינטרנט הממשלתית המנוהלת על ידי יחידת ממשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי, אשר כבר מעניקים לעובדיהם מערכות הגנה מפני תכנים בלתי הולמים ברשת.



יריב פאר מנכ"ל 'אינטרנט רימון' אמר כי "הדיינים מבינים שהם משמשים גם כסמל ודוגמה לציבור ולכן חשוב להם להכריז על השימוש האישי שלהם באינטרנט מסונן בקפידה במסלולי אתרוג". עוד הוסיף פאר: "הצטרפות בתי הדין היא צעד משמעותי במגמה הולכת וגוברת של מוסדות ציבור ואחרים המעניקים לעובדיהם אינטרנט מוגן".



יריב פאר, מנכ"ל אינטרנט רימון