במלאת 122 שנה לקיומה, ההסתדרות הציונית העולמית יוצאת במיזם חדש, שמטרתו לחבר בין יהודי התפוצות למדינת ישראל ולציונות באמצעי דיגיטלי. לאחר שבשנה האחרונה השיקו אפליקציה סלולרית חדשה - ציונט, בשפה העברית, בשיתוף עם המועצה הציונית בישראל, וזו זכתה להצלחה רבה בארץ, החליטו לפנות גם לקהל היהודי בעולם ולהשיק את האפליקציה גם באנגלית ובספרדית.
 
האפליקציה, אשר זמינה להורדה באנדרואיד ובאפל, משמשת כמאגר מידע ציוני חדשני וידידותי, המיועד לכל אדם שהקשר למדינת ישראל וההיסטוריה הציונית קרובים ללבו. באפליקציה ישנם מגוון תכנים ציוניים המותאמים לכל גיל, ובהם לוח שנה ציוני, המכיל מועדים חשובים ותאריכים משמעותיים בהיסטוריה של הציונות טרם הקמת המדינה ואחריה, תאריכי לידה ופטירה של דמויות בולטות מתחומים מגוונים, שסייעו בעיצוב רוח הציונות והמדינה, ומועדים נוספים מלוח השנה העברי - וכל זאת, כאמור, בשלוש שפות.

צילום מסך: מתוך האפליקציה
צילום מסך: מתוך האפליקציה

עוד באפליקציה - חידון בנושא הציונות, עם מאגר שאלות גדול ומגוון על פי רמות קושי שונות. ניתן להתכונן בעזרת האפליקציה גם לחידון הציונות והמורשת למשפחות המסורתי. תוכן נוסף שקיים באפליקציה הוא מידע על אישים ודמויות בולטות מההיסטוריה של הציונות על פי קטגוריות כמו ראשי ממשלה, נשיאים, זוכי פרס נובל, זוכים באולימפיאדות וזוכים באירוויזיון.
 

יעקב חגואל, סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "הציונות שייכת לכל יהודי באשר הוא, ודווקא בתקופה זו, שבה גלי האנטישמיות מכים בקהילות היהודיות ברחבי העולם, אנו רואים חשיבות לחזק את הקשר בין יהודי התפוצות לציונות ולעם ישראל. האפליקציה משקפת את הפסיפס הציוני על כל רבדיו, ומהווה חיבור בין המורשת וההיסטוריה המפוארות של עמנו והאישים שעיצבו את נוף מולדתנו לבין הדור הצעיר של העם היהודי בארץ ובתפוצות".