גרפיטי בדמותו של היטלר נמצא היום (ראשון) על הגדר, סמוך לקברו של רבי נחמן שבעיר אומן, אוקראינה. השוטרים המקומיים עצרו את החשוד במעשה, תושב אומן שהועבר לחקירת המשטרה. כאמור לפי החוק באוקראינה, העונש על עבירה מהסוג הזה יכול להגיע עד חמש שנות מאסר בפועל. שגריר ישראל באוקראינה, יואל ליאון, הודה לשלטונות המקומיים ולאנשי המשטרה על עבודתם 

המקרה מתרחש ערב חג סוכות זכה לגינויים רבים במדינה. איגור שבצ'נקו, ראש המחוז צ'רקסי כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אנטישמיות היא דבר שאינו מקובל באוקראינה הדמוקרטית. אני מגנה את האנטישמיות וביטוייה השונים. גרפיטי מביך רוסס באומן וצולם על ידי השגריר הישראלי. אני מקווה שרשויות החוק יענישו את האחראים לדבר. אני מכבד את זכותו של כל אדם לחיים, ללא כל קשר ללאום או הדת שלו. יש להכחיד את האנטישמיות".
ראש המחוז באומן בו רוסס הגרפיטי, אלכסנדר טברי, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "ריסוס גרפיטי של סמלים נאציים הוא פשע מביש, ועלבון לזכרם של מיליונו הקורבנות. כיום, אומן היא עיר רב לאומית התומכת בכבוד וסובלנות בין עדתית ובין דתית. הקהילה כולה, ואני באופן אישי, מגנים את ההסתה לשנאה אתנית, גזעית ודתית וכן לפעולות שמטרתן השפלתם של אזרחי אוקראינה וכן של אזרחים זרים. נמשיך להיאבק באפלייה ואני מקווה שאירועים מהסוג הזה לא יחזרו על עצמם".