חתן החידון העולמי של התלמוד הישראלי הוא נעם ניסים שריקי, בן 12 מבית אל שזכה בתחרות שנערכה הערב (ראשון) ביחד עם אביו יוסף. הפרס הוענק לו על ידי הרב הצבאי הראשי תא"ל אייל קרים ועל ידי מאיר יעקובסון מייסד התלמוד הישראלי. למקום השני הגיעו ישי ושילה שריג, גם הם מבית אל. שילה יכהן כסגנו והוא בן כיתתו של נעם ניסים. הפער בין המקום הראשון לשני היה נקודה אחת בלבד. למקום השלישי הגיעו עמיחי ומתן נמיר מיד בנימין, מתן הוא אחיו הגדול של עמיחי.



מעמד מרגש במיוחד נרשם בחידון כאשר ארבעה דורות ממשפחתו של צבי אייכנוולד בן ה-94 חגגו את סיום הש"ס. איכנולד, יליד פולין, ששרד את אימי השואה, ואיבד את כל משפחתו, מקפיד עשרות שנים על לימוד יומי, לזכרם של כל בני משפחתו שנספו בשואה. לצדו עמד בנו דב אייכנוולד, מנכ"ל הוצאת ידיעות ספרים, שנפצע קשה כקצין צה"ל במלחמת לבנון הראשונה ב 1982. דב הקדיש את הסיום לפצועי צה"ל וכוחות הביטחון. יחד איתם סיימו גם הנכד, אופיר אייכנולד, קצין בצה"ל ובמשטרה והנין טנא קראוס, הלומד תלמוד ישראלי בקביעות.
לפני  הסיום אמר צבי אייכנוולד כי הוא מקדיש את הלימוד לזכרם של מיליוני היהודים שנספו בשואה ולכבוד הניצולים שבחרו בחיים והקימו משפחות לתפארת העם היהודי. דב אייכנוולד הקדיש את הלימוד לכבוד ולרפואת פצועי ונכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה שבחרו בחיים והמשיכו להיות חלק מבנין העם היהודי.