סקר שערכה חברת ההשמה קריירה, המתמחה במגזר החרדי, אשר עסק בסוגיית העבודה מהבית בתקופת הקורונה - מגלה כי במקרה של גל שני של קורונה, 60.3% כבר רואים את עצמם עובדים מהבית, ולמעשה משלשים את כוח העבודה שעבד מהבית כבר בגל הראשון. 69.6% מהציבור החרדי יאפשרו כניסת טכנולוגיה מותאמת לביתם על מנת לעבוד מהבית במקרה של התפרצות גל שני, ורק 30.4% רואים בטכנולוגיה חסם.

עוד עולה מהסקר, שהתבצע בקרב 200 משתתפים מהמגזר החרדי, כי 21.2% מהמשיבים המשיכו לעבוד תוך כדי תקופת הבידוד, אף ששהו בבית עם המשפחה. 89.8% מהם ציינו כי הם עשו זאת מבלי שעברו בפועל הדרכה או הכשרה כלשהי לעבודה מהבית.  זאת ועוד: למרות המאפיין של משפחות ברוכות ילדים, עולה כי רק 20.3% מהמשיבים רואים את הטיפול בילדים כחסם לעבודה מהבית. רק 5% מהם ציינו כי הם חוששים שיפוטרו  ממקום עבודתם בעקבות התפרצות שנייה. 

עוד עולה מהסקר, כי מרבית המשרות המבוקשות לעבודה מהבית הן בתחום האדמינסטרציה ושירות הלקוחות, כשבמקביל נרשמה ירידה ברצון לעבוד במקצועות הוראה וטיפול בילדים.

כחלק ממגמת השינוי בתפיסת התעסוקה של המגזר, עולה כי 55.9% מהנשאלים היו מעוניינים לקבל אבחון לייעוץ קריירה, ו־45.4% היו מעוניינים לקבל עזרה בכתיבת קורות חיים. 27.6% מעוניינים להתנסות בסימולציות לראיון עבודה, ו־27% מעוניינים בסדנאות הקשורות לעולם העבודה. 

81.8% מהנשאלים סברו כי בתהליך הקבלה לעבודה החדשה המעסיק מסתכל על ותק במקומות עבודה קודמים, 64.7% בוחנים את ההשכלה ו־44.4% מסתכלים על הגיל.