במסגרת הוועידה השנתית של "הג'רוזלם פוסט" דיבר יו"ר מועדון הכדורגל הלונדוני צ'לסי, ברוס באק, על קמפיין "פשוט אמרו לא לאנטישמיות". באק סיפר כיצד נולד הקמפיין ודיבר על האפקטיביות שלו. מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות לאנטישמיות וללמד שחקנים, עובדים, אוהדים ואת כל הקהילה על הנושא. המועדון עושה זאת אל מול 500 מיליון האוהדים והעוקבים בעולם, ותוך רתימתם של ארגונים, משפיענים ומקבלי החלטות ברחבי העולם כנגד התופעה.

בשיחה עם עורך "הג׳רוזלם פוסט", יעקב כץ, אמר באק שאחד העקרונות המנחים של בעלי המועדון, רומן אברמוביץ׳, כאשר רכש את צ'לסי בשנת 2003, היה לתמוך בקהילה ולסייע לה. ב־2017 כינס אברמוביץ׳ פגישה של הנהלת צ׳לסי כדי לדון בעלייה המחודשת של האנטישמיות ברחבי אירופה ולגבש פתרונות שהמועדון יוכל להוציא לפועל. בינואר 2018 השיקה צ׳לסי את קמפיין Say No to Antisemitism, שלפי באק ימשיך להתקיים ללא מגבלת זמן.

באק מספר כי צ׳לסי אימצה את ההגדרה לאנטישמיות של כוח המשימה הבינלאומי להנצחת זכר השואה (IHRA). לדבריו, "אם אתה עומד להילחם באנטישמיות, עליך לדעת במה אתה נלחם. ההגדרה הייתה חשובה לנו, והיא אומצה על ידי בריטניה, כך שהיה חשוב לנו לאמץ אותה בעצמנו". באק הוסיף כי באופן היסטורי, אנטישמיות וגזענות היוו בעיה במגרשי הכדורגל ברחבי בריטניה, וכי אוהדי צ׳לסי שבעי רצון מהגישה הפרו־אקטיבית שנוקט המועדון במסגרת המאבק באנטישמיות.