פרויקט ''שיחות בהר הבית'' מיועד להנגיש לכלל עם ישראל ולעולם כולו את מרכזיות המקום  מאז ומקדם! בהיסטוריה, בארכיאולוגיה, בתרבות ובדת. מסלע המחלוקת לסלע הפיוס של הקיום האנושי. בסדרת שיחות זו, יועלו שיחות שונות עם מגוון דמויות בחברה הישראלית, בנושא הר הבית על חלקיו הרבים.

שיחות בהר הבית - פרק 64: תערוכת ''פייק פלסטין'' בדובאי, האמנם?

בזמן שישראל ישנה בעמידה, הפלסטינים ממשיכים להנדס את התודעה עולמית והפעם בתערוכת אקספו בדובאי 2021. בתערוכה זו שנערכת פעם בארבע שנים משתתפות 192 מדינות החברות באו''ם והן מציגות את מרכולתן וכן את הפוטנציאל העתידי שלהן.

השנה, בפעם הראשונה במדינה ערבית מוסלמית, גם מדינת ישראל משתתפת ומציגה את מרכולתה. איש עסקים ישראלי שהגיע לצפות בתערוכה נדהם לגלות שבין המדינות ישנו ביתן של "מדינה" שלא קיימת כלל – מדינת ''הפייק פלסטין'' שתופסת תאוצה מפעם לפעם בקרב מדינות המערב.

בביתן ''המדינה הפלסטינית'' המדריכה מספרת בגאווה על מדינת פלסטין ומציגה את מפת ישראל. היא ממשיכה ואומרת שירושלים היא בירת פלסטין כשעל המסך מתנוססת כיפת הסלע שבהר הבית. היא מציגה לקהל אבן וטוענת שהיא אבן מאבני ירושלים הקדושה ומציעה להם לחוש ולחוות בחמשת חושיהם את פלסטין. בסוף הסיור היא מדגישה שבפלסטין חיים מוסלמים ונוצרים בשיתוף ובשלום מסגד לצד כנסייה. ובכך יוצרת תודעה שקרית בעולם באשר לקיומה של מדינת פלסטין.

אקספו בדובאי 2021 (צילום: חיים ברקוביץ)
אקספו בדובאי 2021 (צילום: חיים ברקוביץ)

באותו הזמן חברי הכנסת שלנו עסוקים בדבר אחר, הם נוהרים לדובאי לבלות, להשתזף בבתי מלון יוקרתיים ולהנות מעושרה של העיר. ומה על מדינת ישראל? התודעה של דעת הקהל העולמי? לא מעניין! אחריהם המבול! לא הייתי צריכה לנסוע לשם על מנת להבין את גודל הזעזוע!!! מצ''ב תמונות וסרטון מהביתן של הערבים בישראל שמכנים עצמם פלסטינים.

בפינאלה של הסיור, על מנת לכבוש את לב העולם הנוצרי, המדריכה מספרת שישראל (השולטת בפלסטינים) היא בכלל פלסטין ושהיא מדינה של מוסלמים ונוצרים. יהודים וישראל לא מוזכרים כלל וכלל אבל נעשה שימוש במפת ישראל על מנת לזייף היטב את מה שהפלסטינים מבקשים ליצור בתודעת העולם.

אוי לה לבושה ולכלימה.

ועל כל זאת בוכה הנביא!