ביקורת רבה מושמעת בתקופה האחרונה על ממשלת בנט בכל סוגיה הקשורה לדת ומדינה. הממשלה הנוכחית עוסקת במגוון רחב של רפורמות שנוגעות ללב ליבה של היהדות, ביניהן רפורמת הגיור, הכשרות,הכותל ועוד. דמויות רבות בעולם החרדי והדתי מבקרות בחריפות את המהלכים, אליהם מצטרף הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13 צבי יחזקאלי. 

יחזקאלי, שעבר בשנים האחרונות תהליך של התקרבות לדת וחזרה בתשובה, הביע היום (חמישי) דאגה עמוקה מהרפורמות. בשיחה עם ישי כהן "בכיכר השבת", אמר בין היתר יחזקאלי: "כאדם מאמין, אני פוחד, אני חושש, אני מפחד לזהות היהודית של המדינה".

"אני אף פעם לא נשאל על עמדות פנים-ישראליות, אבל בתור אדם מאמין אני פוחד, אני חושש. אני מפחד מזה, ואני מפחד לזהות היהודית, אבל אני יודע שזה מעבר צר. לפעמים שאני פותח בבוקר ורואה את החדשות – העניין של הכשרות ופתאום העניין הזה שאפשר יהיה להתגייר בתא טלפון ציבורי בשתי דקות, מפחיד אותי, מזעזע אותי, אבל אני יודע שאנחנו עכשיו בנקודה קריטית", אמר יחזקאלי לכהן. 

"בנקודה הקריטית הזאת", הדגיש, "מי שיחזיק יישאר, ומי שלא אז הוא כנראה לא צריך להיות בסיפור. זה נורא. זה חלום בלהות מה שקורה, ואין לי אלא כיהודי מאמין, שהקדוש ברוך הוא משגיח על כל צעד של כל יהודי פה, אני באמת לא יודע מאיפה זה בא הדבר הזה. זה באמת הופך את הבטן".