בזמן אחרון חל שינוי קיצוני לרעה ביחס של המשטרה כלפי היהודים בהר הבית. אם עד לא מזמן, בימי שלטון נפתלי בנט, יהודים נהנו מיחס יותר סובלני ומתון מידי המשטרה בהר, שטוענת שהיא מאבטחת אותם, כפי שתראו בסרטון המצולם, כשראש הממשלה הוא יאיר לפיד, המשטרה מאבטחת את המוסלמים בהר ואת אנשי הווקף מפני תפילה או נענוע קל בגוף של היהודים בזמן שהם מתפללים בלא קול ובלב בלבד.

קשה להבין מדוע באופן פתאומי השוטרים בהר (יש לציין שלא כולם כמובן), הפכו תוקפנים, אלימים ברוטליים, ואגרסיביים. לאחרונה הם הופכים את הביקור בהר לחוויה טראומטית שככל הנראה מטרתה להרחיק את היהודים מההר.

בשיחה שערכתי עם שוטרים ותיקים בהר נאמר לי שאנשי הווקף מדווחים לירדן מה קורה בהר. משמע, יהודים מתפללים בלב ומניעים את גופם, שומו ושמיים, ומלך ירדן מידע את ראש ממשלת ישראל שמה שהשניים סכמו בדלתיים סגורות יהודים העולים להר אינם מיישמים.

אם נכון הדבר ומדובר בכוונת מכוון, מדובר בביזיון קודשי ישראל. ומי שלומד מן העבר מבין שיש מחיר לכל דבר וגם לביזיון הזה יהיה מחיר גבוה אולי אף בבחירות הקרובות, שהרי לא יתכן שמלך ירדן ינהל את אורח חיינו בעוד שאנחנו מאבטחים את עצם קיום מדינתו מאז הקמת המדינה לפני שבעים וארבע שנים ועד היום!