פרק 115 מצרפת דרך חברון להר הבית 

במלאות שנתיים למותו של האיש שהקדיש  את חייו לריבונות עם ישראל בארצו, עם קילומטרז' של 35 שנים בחברון ובארץ כולה שכללה בראשה את הר הבית.

האיש שאיגד סביבו את עולי צרפת

ג'ק קופפר – שמו מהדהד כרעם. דגל ישראל ביד אחת ומגאפון ביד השנייה, מפגין בפריז או צועד ברחובות חברון, מרצה מול צעירים על תולדות הגיבורים היהודיים, שר את התקווה על הר הבית.

עוד בהיותו בצרפת, שם הוא פעל להתגבר על התקפות הברית בין השמאל הקיצוני לאסלאם באוניברסיטאות, הוא הקים את ה-FEJ – חזית הסטודנטים היהודיים שנלחמו הן דרך עיתון – האיגרת.

לצד הפעילות ההתנדבותית הזו, הוא ניהל קריירה מקצועית יוצאת דופן לאחר שהצליח בצורה מבריקה בלימודיו.  במסגרת זו הוענק לו תואר שני בכלכלה ושני דוקטורטים במדעי המדינה וההיסטוריה של המשפטים. הוא הפך למנכ"ל של חברת השעונים CITIZEN בצרפת. הוא הקים את חברת התכשיטים CITIOR. הוא נבחר לסגן נשיא הפדרציה הצרפתית לייצור שעונים. הוא מונה לשופט בבית הדין המסחרי של פריז ופסקי הדין שלו תמיד אושרו ע"י ערכאת הערעור.

אנו נמשיך את המאבק שלו, המאבק על ישראל, כאן למטה, והוא ימשיך אותו למעלה ובעזרת ה' נמשיך לקדם את ההיסטוריה של ישראל ונצח ישראל לא יישקר !

כך אמרה לי בתו  עו''ד נילי נאהורי  יו''ר תנועת ISRAEL IS FOREVER  - מורשת ג'ק קופפר, שרק הבוקר נעצרה על ידי המשטרה כששרה את התקווה בהר הבית בזמן הנפת דגל ישראל.

בושה שאין גדולה ממנה, שמשטרת ישראל עוצרת יהודים על הפגנת ריבונות בארצם.