עקב מגפת הקורונה לאזרחים רבים לא יתאפשר לשמוע את קריאת המגילה עקב הידבקות בנגיף, כניסה לבידוד או אוכלוסיות בסיכון שההתקהלות מסוכנת עבורם. מיזם ארצי חדש של תנועת בני עקיבא הוקם השנה על מנת לסייע להם. "צוות הקוראים" של חניכי ובוגרי בני עקיבא יגיע לביתם של המבודדים- יקרא עבורם את המגילה, יעניק משלוח מנות מיוחד וישמח את אלו שנאלצו להישאר בביתם בימים אלו. לשם כך נפתח מוקד פניות מיוחד והתנועה "תשדך" לכל פונה "צוות קוראים" שיגיע מאזור הסמוך למקום מגוריו. הפעילות תתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

התנועה פרסמה הנחיות מותאמות קורונה ל"צוות הקוראים" כגון "לפני הגעה למקום הקריאה חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות בשיחת טלפון עם האדם או המשפחה שמגיעים אליהם, ולהסביר את המצב לאור הקורונה. קריאת מגילה תתקיים על פי הנחיות משרד הבריאות עד 10 במבנה סגור, עד 20 בחוץ כאשר ישנה העדפה לקיים את הקריאה במקום פתוח, כמובן תוך הקפדה על עטיית מסכה לאורך כל הקריאה, מלבד בעל הקורא.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "כפי שכל בית בישראל כבר יודע - מדי שנה בחג הסוכות "צוות הבונים" של בני עקיבא מגיע לסייע לכל אלו שזקוקים בסיוע בבניית הסוכה. השנה, בעקבות משבר הקורונה, החלטנו שבפורים הקרוב עלינו להפעיל מודל עשייה דומה. אחרי השנה המורכבת שעברה על כולנו עלינו לדאוג ששמחת הפורים תגיע לכל בית בישראל, בתפילה שבשנה הבאה נוכל לציין ולחגוג את הפורים כבכל שנה ושנה."