מיזם "צהר עד מאה ועשרים" של ארגון רבני צהר, מוציא לקראת חג הפסח חוברת הנחיות והגדה מקוצרת לפסח המותאמת לאנשים בעלי דמנציה. חוברת זו היא פרי חשיבה משותפת של עמותת עמדא וארגון רבני צהר, שנולדה מחשיבה משותפת על אדם עם דמנציה וצרכיו המיוחדים ועל המשפחה הסובבת אותו והתמודדותה – במהלך כל השנה ובימי מועד בפרט. 

החוברת היא דף הנחיות משלב הניקיונות לפסח ועד חול המועד, כדי לסייע גם הלכתית וגם מעשית למשפחה ולבן המשפחה החולה להתמודד בהצלחה עם אתגרי החג ולהוריד מתחים. יש גם את ההגדה המקוצרת עבור חולה דימנציה שכולל רק את החלקים החשובים כדי שיקיים את הסדר כהלכתו, והיא תהיה זמינה לכל המבקש באתר של צהר עד מאה ועשרים.

הרב יובל שרלו ראש מיזם 'צהר עד מאה ועשרים': "ליל סדר בנוכחות אדם עם דמנציה הוא אתגר שעוד ועוד משפחות ניצבות בפניו. הדרכה נכונה, יחס מיוחד, וידיעת הלכות הבסיס מאפשרות לכולם להיות שותפים. לשם כך הוצאנו את ההגדה המיוחדת לפסח, שיש בה גם הצעות כיצד לערוך את הסדר, ומהו הבסיס היסודי המאפשר גם למי שאינו מסוגל להיות שותף לאורך הלילה כולו, להיות עמנו בלילה המיוחד הזה".

מיזם 'צהר עד מאה ועשרים' של ארגון רבני צהר מהווה כתובת למשפחות המתלבטות בשאלות ובסוגיות אתיות והלכתיות הנוגעות ליקיריהם הנמצאים  לקראת סוף החיים. המיזם מציע מפגש ליווי לחולים ובני משפחתם, ומענה מהיר לשאלות אלו בזמינות גבוהה, באמצעות צוות מקצועי וקשוב של רבנים ועובדות סוציאליות שהוכשרו במיוחד לנושא השירות מוענק בפריסה ארצית וללא תשלום.