הארץ געשה השבוע מהלינץ' שכמעט נערך ביגאל לוינשטיין, הנושא משום מה תעודת רב, כשהמסכן הטהור והקדוש הזה בסך הכל בא "למסור שיעור" בתל אביב. חברים, תתרגלו. החגיגה נגמרה. הליברלים התעוררו מהשנ"צ, שתו לאטה שיבולת שועל ונכנסו (בקורקינט חשמלי) לאירוע.

ההפגנה נגד הרב לוינשטיין: "להט"בופוב שמפיץ דברי שנאה לאלפים"
נגד הקהילה הגאה וגיוס דתיות לצבא: מיהו הרב יגאל לוינשטיין?

דקה לפני שהוא נכנס לקוראלס, חמורו של משיח משגר זוגיה (בעיטה אחורית) באלה שמצליפים בו כבר שנות דור. הלוינשטיין הנ"ל הוא אחד מגדולי המסיתים נגד קהילת הלהט"ב. אף אחד לא הפגין נגדו בגלל "יהדותו". הפגינו נגדו בגלל דעותיו, בגלל שטיפת המוח שהוא מבצע בתלמידיו, בגלל נועם ההליכות לכאורה שבו הוא וחבריו מנסים, ללא הפסקה, לשנות גם את אורחות חיינו, מנהגינו וחינוך ילדינו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

זה פשוט: כמו שקבוצות דיקטטוריות, משיחיות, לאומניות או דתיות קיצוניות כבר השתלטו על מדינות בחסות הדמוקרטיה, כך מנסים לעשות לנו את זה כאן, עכשיו. "האחים המוסלמים" במצרים הם רק דוגמה אחת מני רבות לניצול הדמוקרטיה כדי לקעקע אותה. טיפוסים שמאמינים ומפיצים דעות אנטי־ליברליות, לא יוכלו להשתמש בליברליות כדי להצליח.

לא, אנחנו לא מסכימים שתבנו לעצמכם מוסדות השפעה בלב השכונות שלנו, בדיוק כפי שאין שום סיכוי שתנועת הנוער "איגי" של הלהט"ב תוכל להקים קן בלב בני ברק, אלעד או ביתר עילית. אנחנו נסכים שתיגשו לילדים שלנו ביציאה מבית הספר רק כשאתם תסכימו שאנחנו ניגש לילדים שלהם ביציאה מבית הספר שלהם. הגיע הזמן שנפסיק להתנצל. אין לנו כוונה לממן את החורבן של עצמנו, ונגמרו הימים שבהם הקיצונים ה"מותקפים" צעקו געוואלד וכולנו התיישרנו.

אחרי שאמרתי את כל זה, אני הייתי נמנע מחלק מהכינויים שהודבקו ל"רב" לוינשטיין באותה הפגנה. אני עדיין מאמין שאנחנו יכולים לקיים מחאה עוצמתית, אפקטיבית, מרתיעה ויעילה בלי הסגנון שאפיין את מכונת הרעל בימים שבהם צרה על האומללים ההם. מאיפה אני יודע את זה? פשוט מאוד: כי זה קורה. המחאה עוצמתית, משפיעה ואפילו מרתיעה בלי להיות אלימה ובלי להשתמש בשפת ביבים. זה צריך להישאר בדיוק ככה.

כמה ימים למחרת ה"פוגרום" בלוינשטיין בתל אביב, הגיע הרב גלעד קריב לכותל המערבי. הוא חטף שם מקלחת קרה וקבועה של "עמלק". תגידו, אבל הוא רפורמי! הרי אפילו לוינשטיין טען פעם שהרפורמים הם זרם בנצרות, לא? אז ראשית, לא. הרפורמים הם יהודים טובים, הרבה יותר טובים מהלוינשטיינים. הם אחים שלנו בארץ והם אחים יקרים ותורמים שלנו בגלות. שנית, מי שחטף שם לא פחות, ואולי יותר, הוא שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. אבל כשמי שחוטף הוא מהצד הליברל־דמוקרטי, אז הצווחנים והגדפנים הם "קומץ" שלא מייצג את הכלל.

נאמר זאת כך: הקומץ הליברלי (שמהווה בין 40% ל־50% מאוכלוסיית המדינה) גמר להרכין ראש, גמר להתנצל, גמר לחטוף יריקה ולטעון שזה גשם. העגלה שלנו מלאה כל טוב אבל קצת קשה לה להמשיך לגרור במעלה ההר את העגלה שלכם.

ביד אחת אתם שוברים בימים אלה את כללי המשחק ואת כל המסגרות שייצרו את הנס הישראלי, ביד השנייה אתם דורשים מאיתנו להמשיך להבליג ולהכיל הכל. לא יקרה. מעתה והלאה אתם לא תוכלו לעשות לידנו מה שאנחנו לא יכולים לעשות לידכם. וגם אחרי כל זה, יש עדיין הטיה בולטת לטובתכם. הרי אתם מתעקשים שלא נשתמש בתחבורה ציבורית גם כשאנחנו לא לידכם. למשל.

הטור המלא יתפרסם ב"מעריב סופהשבוע"