גופי תקשורת רבים בישראל, עובדים לילות כימים כדי לבקר את ראש הממשלה נתניהו על המחדל העצום של השבעה באוקטובר, תוקפים אותו על שלא לקח אחריות על הטבח כמו בכיריו במערכות הביטחון השונות. יש טוענים כי הוא מסכן חיי חיילים ומאריך את המלחמה רק לטובת שמירה על כסאו, מבקרים את הכספים המיותרים שהוא מחלק לחברי הקואליציה ברגעיה הקשים ביותר שידעה כלכלת ישראל. אבל אף אחד מהם, אפילו לא אחד, לא חשב לרגע להתמקד בקלף המנצח, בנו הבכור יאיר נתניהו.

"מדובר בחלאה": בן כספית במתקפה חזיתית על יאיר נתניהו
סיים להתנדב? אחרי שחטף ביקורת קשה - יאיר נתניהו שב למיאמי

הדיילי מייל עשה את העבודה המצוינת עבור התקשורת הישראלית, כשחשף אמש תמונות פפראצי נדירות של יאיר נתניהו שילוו אותו כל חייו. בתיעוד נראה נתניהו בתחתוני בוקסר, מבלה בדירת הפאר שלו במגדלי יוקרה בפלורידה בעלויות של 5000 דולר לחודש עם מתקנים של חדר כושר, ספא, בריכה, טרקלין, קולנוע פרטי כשהוא מוקף במאבטחי שב"כ שממומנים כידוע מכספי הציבור ומשחק עם חבריו במציאות מדומה, בוא נקרא לילד בשמו, מציאות הזויה. לא נופתע כלל, אם הם משתעשעים במשחקי מלחמה אכזריים?

והכותרת סיפרה את הסיפור במשפט אחד "מאבטחי שב"כ מגנים על יאיר נתניהו בן ה-32 בן השליט בדירת היוקרה במיאמי, בזמן שמאות אלפי בני גילו ומדינתו מסכנים את חייהם במלחמה אכזרית, נגד חמאס בעזה" בכתבה, מכונה יאיר נתניהו "מפונק "ומצוין כי "בעוד 360 אלף חיילי מילואים נענו לקריאה של אביו להתגייס, יאיר שוהה בזמן המלחמה בדירת יוקרה בהלנדייל ביץ', צפונית למיאמי וכ-7,000 מייל מהחזית", כמו כן הובאו ציטוטים של יהודים המתגוררים בניכר שהתגייסו לטובת המדינה: "מביך שדמות ציבורית כ"כ בולטת לא שמה זין".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בואו רגע נתעכב בסוגיה שנותרה עלומה, וככל הנראה תיחשף אי שם בעתיד רק אחרי שנתניהו ימסור את המפתחות- מה עושה יאיר נתניהו כבר מזה כשנה במיאמי? מדוע ירד מהארץ במפתיע, עזב/ הורחק? האם חרושת השמועות שרצה סביב סיבת העריקה שלו היא נכונה לכאורה ואם כן מדוע אסור לפרסם אותה? ואם לרגע תהיתי באמינותן של השמועות שרצו עד כה, מדוע לא חזר יאיר נתניהו לישראל עם פרוץ המלחמה?

לא הגיע הזמן שראש הממשלה יישאל במסיבות העיתונאים שהוא עורך, איך בנו הבכור שמעורב בכל קבלת ההחלטות, נופש לו אי שם בחופיה הקסומים של מיאמי, בזמן שכל המדינה מתייצבת בחזית המלחמה ומסכנת את חייה. ואל תגידו לי שזה לא קשור למלחמה, שזאת לא שאלה לגיטימית או עניינית, אם אפשר להזמין שאלה עיתונאית כמו האם ראש הממשלה עונד את שרשרת החטופים, והוא מוציא מחולצתו ומציג אותה לראווה, אפשר לשאול איזו דוגמא יוצא חלציו נותן למדינה.  

אבל כמעט ופספסנו את סגירת המעגל הכמעט סאטירית שנרשמה עבור אהוד ברק, כי אותו הדיילי מייל, שחשף אמש את התמונות המביכות של נתניהו הבן, הוא אותו הצהובון שפרסם לפני ארבע וחצי שנים את התמונות של אהוד ברק יוצא עם חם צוואר ממסיבה בביתו של עבריין המין המיליארד, ג'פרי אפשטיין בניו יורק, תמונות שהכתימו את תדמיתו של ברק למרות שנוקה מכל חשד, ועליהם חגג יאיר נתניהו במשך שנים. צחוק הגורל.