משה דץ הוא אדם מוכשר לכל הדעות, אבל התקופה האחרונה כנראה קצת בלבלה אותו. הזמר, שדיבר על כך שיצא לאחרונה מהארון (אבל הכחיש לבסוף) טען שאני רודפת אותו, מתנכלת אליו ומתעקשת לכתוב עליו דברים לא נכונים. למרות שהוא טרח להתראיין על כך בעיתון בסוף השבוע, הוא התעקש שהוא נורא משועשע מכך. 

אז משה יקירי, קודם כל אני שמחה לשמוע שאתה משועשע. ממרום גילך, ולאור הקריירה שלך בשנים האחרונות, חשוב מאוד להיות משועשע ובעיקר - לשמור על אופטימיות. למען הסר ספק, נראה לי שקצת התבלבלת, שהרי, אתה זה שמשעשע אותנו. יום אחד מכריז שאתה נוטש את הכבשה שושנה ורץ לראשות העיר בלי שום עשייה פוליטית או ציבורית מאחורייך.

שנייה אח"כ, אתה מחליט שאתה פורש מהמירוץ. לא שהפרישה שלך הפתיעה מישהו, כי במקום להיות מושפל בתוצאות הקלפי העדפת לצאת בזמן - וטוב שכך. רגע לאחר מכן, אתה מתראיין לשידור בתוכנית "אנשים" במסגרת הניסיונות שלך לחזור לתודעה הציבורית, וזורק לאוויר משפטים כמו "כן אני גיי, כן כל מה שאומרים זה נכון, מאה אחוז שאני כזה" אך יום למחרת שוב חוזר בך ומודיע כי הכל נאמר בציניות והוצא מהקשרו. 
באופן אישי, אני לא שמעתי אף נימה של ציניות בראיון, אבל זה ממש לא ענייני באיזה ארון אתה נמצא. אתה טוען שאני רודפת אותך, אבל לצערך הרב, אתה פשוט לא מעניין. כבר זמן רב שאני לא כותבת עליך, למעט ההבלחות המשעשעות שלך שמחייבות התייחסות כמו הראיון האחרון ב"אנשים" , בעיקר כי מדובר בחוסר עניין לציבור, וגם לא מביא עשייה שראויה לכתוב עליה.

הרבה לפני קשרייך החברתיים החדשים,  כתבתי עליך שאתה נורא מזניח את עצמך וזכיתי לקללות וגידופים מצידך. אז כנראה שמעולם לא היית כוס התה שלי, כמו שאני לא שלך. אבל אתה יודע מתי חוסר היחס שלי כלפייך הפך לגועל של ממש? כשתקפת כמו חיה פצועה שמחפשת זמן מסך, בשידור בתוכנית הבוקר בקשת את טל גלבוע ואמרת שאדם שיש לו חמלה לבעלי חיים אין לו חמלה לאנשים.

החל מרגע זה מבחינתי אתה לא ראוי, לא ראוי לקבל במה, גם בגלל דעותייך החשוכות וגם בגלל שאין לך באמת מה להציע. אז תעשה לי ולכולנו טובה, ותחזור לכבשה שושנה, שם מקומך.