בצל הודעתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן על התפטרותו היום (רביעי), התייחסו בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM למהלך שעורר סערה במערכת הפוליטית ובארץ כולה.

בן כספית: "שלום, אני בן כספית ואני השוטר הטוב, לכן אני אתייצב היום נגד הזרם ואתן את 'השוטר הטוב' לאביגדור ליברמן, בניגוד לאריה אלדד שתיכף יבוא אליו בטענות. עוד לפני שלמדנו מה קרה כאן ולמה, זה שליברמן מאס בהתנהלות שהוא לא מסכים איתה, ראויה להערכה. זה לא מובן מאליו במערכת הפוליטית הישראלית. גם נטישת משרד הביטחון זה מהלך התאבדותי, ויתור על עמדת הכוח השנייה במדינה.

ליברמן החליט להפסיק להיות בדיחה ומתחיל לחתוך הפסדים, בעידן הנוכחי, כשכולם נצמדים לכיסא בכל מחיר כמעט, נדמה כי מוטב מאוחר מאשר אף פעם, ולכן, לקראת סיום, מגיעה לו מילה טובה. אז הנה, והנה המילים הרעות של אריה".


 

אריה אלדד: "שלום, אני אריה אלדד ואני השוטר הרע. זה מגיע לאביגדור ליברמן, שכל הזמן התנגד להסדרה, להכנסת הכסף, להבלגה, דרש את פינוי חאן אל אחמר והשבת הגופות, כנראה שלא השפיע כשר ביטחון, סתם ישב והביע התנגדויות או משאלות לב.

אם תמיד הקפיד להיות במיעוט כדי שלא יהיה חשש שתביעותיו יענו ולאחר מכן יוכל להכריז שהוא מתנגד, אז הוא פוליטיקאי חלול וההתפטרות שלו היא לא על רקע אידיאולוגי, והוא מבין שתמיד טוב לו ללכת לבחירות מהאופוזיציה ולא כמי שאחראי לכישלון. ההישג הכי גדול שלו כשר ביטחון הוא שהוא לא הפריע לצבא להכתיב מדיניות, ושמר על שקט תעשייתי מול הרמטכ"ל. זה אומנם לא הרבה, אבל זה יותר ממה שאהוד ברק עשה".