חזרנו לשעה השנייה עם תגובה של הליכוד לשיחה עם יועז הנדל, וכך מוסרים לנו מהמפלגה: "הליכוד הוא ימין אמיתי ושורשי, וחבל שהנדל שכח מאיפה הוא בא והחליט לירוק לבאר שממנה שתה". ועכשיו מתקבלת אצלנו גם תגובה של יש עתיד למה שאמרה לנו פה בשעה הקודמת איילת שקד, שהיא מתכוונת להמשיך במהפכה בעולם המשפט. ביש עתיד אומרים שהציבור צריך לבחור בין ההתלהמות של שקד לשפיות של יאיר לפיד. 



ביקשנו תגובה גם מחוסן לישראל–תל"ם ושם אומרים שכרגע אין להם תגובה לדברים שנאמרו, אבל הם כבר מבקשים להבהיר לגבי מה שיגיד בני גנץ בראיון הבא שלו - שהוא לא יתכוון, הוא לא יתנסח, הוא לא יאמר, וממילא הוא לא חושב כך.
 
טוב. אנחנו ממשיכים עם מה שאמר הבוקר השר נפתלי בנט על הרצח המזעזע. הוא קורא לממשלה להקשיח את התגובה ולא להתנהג כאחרוני הרופסים ממרצ. ממרצ נמסרה התגובה: "בנט לא יטיף לנו. הציבור צריך לבחור בין הימין החדש שהוא ימין ישן, לבין השמאל המתעורר, שהוא כרגע עדיין ישן". 
 

יש לנו כאן עוד מספר תגובות, אבל לפני הכל נזכיר לכם שיש פקק בדרך ארלוזורוב, בכביש 2 וגם בכביש 4 לכל הכיוונים. וגם הבוקר יש שיבוש בקו הרכבת לירושלים. שר התחבורה ישראל כץ ביקש להעביר לנו את התגובה הלא קשורה הבאה: "לא בכדי רוב מתפקדי הליכוד הצביעו עבור כץ והעמידו אותו במקום השני בפריימריז של הליכוד, זו התגובה הניצחת שלו לפייק ניוז של הפקקים והרכבות. השר כץ ימשיך לתרום למען העם והמדינה בכבישים באוויר, בים וביבשה". מהאוויר, הים והיבשה טרם נמסרה תגובה. 
 
כמו כן, כבר מתקבלות תגובות ראשונות לכך שיריב אופנהיימר לא הגיב על הרצח המזעזע, שמעון ריקלין מגיב ואומר שחוסר התגובה של אופנהיימר הוא המשכו של חוסר התגובה האוטומטי של השמאל, ששוכח להגיב כשצריך להגיב ובוחר להגיב כשלא צריך להגיב. מאופנהיימר עצמו עדיין לא הצלחנו לקבל תגובה. 

תגובת הליכוד. צילום מסך

 
שרת המשפטים שולחת לנו כרגע תגובה על הראיון עם ציפי לבני, שהתראיינה בתגובה לשקד. שקד אומרת שהיא עסוקה בעשייה ואין לה זמן להגיב על הדברים הלא מבוססים והמוגזמים שאמרה כאן לבני. ושוב מהמפלגה של בני גנץ שולחים הבהרה נוספת להבהרה הקודמת, שאף על פי שעדיין לא אמר דבר, הדברים שנאמרו מפיו לא הובנו כהלכה והוא לא בעד אבל גם לא נגד, עמדתו ברורה, הפוסק פסק, החוק חוקק, השור מועד, והדרך עוד ארוכה. 
לפני סיום, תחזית מזג האוויר לימים הקרובים: קר וגשום. הגשם יימשך כל השבוע הקרוב, ייתכנו שיטפונות והצפות בנחלים, במיוחד בדרום. בתגובה מוסר אבי גבאי שזו תוצאה ישירה של התנהלות מופקרת של ממשלת נתניהו, שמזניחה את הדרום ואת הפריפריה. ציפי לבני מהתנועה מגיבה ואומרת שאחרי שתושבי הדרום סבלו בקיץ מבלוני תבערה ומשריפות, הנה מגיע החורף ומוכיח ששום דבר לא משתנה. רק אני, מוסרת לבני, שהייתי בחדר המשא ומתן והסתכלתי לאבו מאזן בלבן של הזקן, יודעת מה זה לעמוד על הצרכים של ישראל ולהשיג ביטחון בסיסי בקיץ, ומזג אוויר סביר בחורף. 
 
לסיום בואו ננוח עם קצת מוזיקה. הנה שירו של עידן רייכל "שאריות של החיים". תמר זנדברג מוסרת בתגובה שהשיר של רייכל מעיד כאלף עדים שלישראל מגיע הרבה יותר משאריות, ואחרי שהממשלה תתחלף, מרצ תעמוד על כך שסדר העדיפויות ישתנה. הבית היהודי, עוצמה לישראל, איתמר בן גביר וברוך מרזל מגיבים על דבריה של זנדברג ואמרים שהם חושבים בדיוק ההפך. ומהימין החדש רק מבקשים: שימו אריאל זילבר. 
 
עכשיו אנחנו חייבים לעשות עצירה בשטף התגובות הבלתי פוסקות, ולצאת להפסקת פרסומות. רק שממפלגת מגן של גל הירש מגיבים על הפסקת הפרסומות ואומרים: "התקשורת מנסה להעלים אותנו, והעובדה שאף פעם לא קוראים את התגובה שלנו מקוממת. יציאה לפרסומות בשלב הזה היא יריקה בפרצופם של 37 הבוחרים שלנו". 
 
טוב, אחרי הפרסומות ראיון עם גדעון סער, ועוד לפני הראיון כבר יאיר לפיד מיש עתיד מוסר בתגובה: "הדברים שסער יגיד פה מוכיחים את מה שאמרנו כל השנים". מחוסן לישראל–תל"ם שולחים הבהרה להבהרה הקודמת שלא הובנה, ומוסרים, "טוב, עזבו, נו". ובמפלגת העבודה הופתעו שביקשנו מהם תגובה, ואמרו: "כרגע אין פה אף אחד, אני רק העוזרת, אדוני, אמרו לי לסיים פה, לסגור, לכבות את האורות ולצפות לגרוע מכל".