הדרמה שהתחוללה אמש במגדלי מתחם צמרת הדירה שינה מעיני. איך כוכב גדול ומצליח כמו בן אל תבורי שמשמש מודל לחיקוי לבני הנוער שלנו, מתנהל בצורה כ"כ לא משפחתית, לא אבהית, לא מוסרית ולא מכבדת את אם בנו הפעוט, שנשאה תשעה חודשים ברחמה את הצאצא המשותף שלהם. 

עצוב לי שהנוער שלנו גדל ומתחנך על מסרים וערכים מהסוג הנמוך ביותר, של חוסר נאמנות בסיסית. ואני כבר לא מתייחסת לסרטון המביך בו נצפה הזמר מתגופף עם אנונימית במועדון בניו יורק בעוד אורטל עמר, זוגתו עד לפני חודש וחצי, מגדלת בבית במסירות את בנם המשותף, אלא על הדרישה שלו שתעזוב במהרה יחד עם תו פרינס את הדירה בה התגוררו יחד. 
רק נשים שחוו לידה, יודעות עד כמה החודשים הראשונים של אחרי הלידה, הם סופר רגישים, ההורמונים משתוללים, רבות חוות דכאון של אחרי לידה, מנסות להתרגל לחיים החדשים ולמחויבויות שטרם הכירו, ללילות חסרי שינה, לשינויים רבים שהגוף עובר והיריעה עוד קצרה מלהכיל את מכלול הרגשות והשינויים שאם טרייה חווה. איך אישה במצבה אמורה להתחיל לכתת רגליה בחיפושים אחר דירה צנועה? 

אני לא נכנסת לסטפות המזומנים שזורמים לחשבון העובר ושב שלו, בעקבות הצלחתו הגדולה, גם לא יודעת על מה וכמה חתמו השניים בהסכם הממון שערכו בהסכמה ובהחלטה מודעת, כי על פי מקורבים לזמר הוא עומד בהתחיובותיו השונות, אך הדרישה ממנה לפנות את הדירה, נשגבת מבינתי. אני בטוחה שהחשבון בנק שלו לא יחווה רעידת אדמה אם הוא יאפשר לאורטל להתגורר בדירה יחד עם בנו בשנה הראשונה לחייו. 
תבורי ועמר. הבטחנו זה לזאת? צילום: אינסטגרם
תבורי ועמר. הבטחנו זה לזאת? צילום: אינסטגרם
בעקבות האירועים הקשים שחוו אמש השכנים במתחם מגדלי צמרת, עמר העלתה מסר נוקב אך לגמרי מפויס ערכי וחשוב ברשתות "הבטחנו זה לזו ברגע של חולשה שאם זה ייגמר נגמור את זה יפה". לעומתה, בחר הזמר להשפיל ולבזות את אם בנו ולעלות סטורי בו הוא מכנה אותה גולדיגרית. אם הייתי במקומה, תביעת לשון הרע ודיבה כבר הייתה מזמן משוגרת על ידי עורכי דיני.
ומה עם תו פרינס? עוד לא הספיק להבשיל וכבר נגזר דינו, לגדול לבית מפורק שמנהל מאבקים פומביים מלוכלכים. שלא לדבר על המסכן שיגדל למציאות מכוערת בה יגלוש ברשת וייאלץ להיחשף לזוועות של אביו ולכינויי "חיבה" על אימו המסורה. 
איפה כל עמותות האימהות כשצריך אותן, שיצאו להגנתה של האם הטרייה והבן הפעוט, מדוע לא קם קול שפוי אחד, שקורא להחרים את הזמר על התנהלותו המבזה. אני כבר לא אתן לילדיי להאזין לביצועיו. אני אומנם טיפה אחת קטנה בים, אבל כולי תקווה שיקומו אחריי נוספים, ולא מתוך אחווה נשית לאורטל, כי הבחירות שלה להביא ילד לעולם עם זמר צעיר בשיא הצלחתו הן לגמרי שלה, לצד כל ההשלכות שהייתה צריכה לקחת בחשבון, אלא בעקבות התנהגות לא ערכית ולא מוסרית של אב טרי אותה מייצג אומן מצליח בישראל. 
כבר מזמן רציתי להרים צעקה, שתקום וועדה שתבחן כשרות הורית, לכל אזרח במדינה. ובכך אולי נצליח להפחית מקרים קשים של התעללות בתוך המשפחה, פגיעות מיניות וכדומה. 
מיותר לציין שהכתובת הייתה על הקיר וההיסטוריה של בן אל חוזרת על עצמה,  שימי ואביבה תבורי וכזה, אבל ההיסטריה סביב הזמר הזה, שעוד הרבה לפני האירועים האחרונים בינו לבין אורטל גרמו לי לתהות על מה כל המהומה סביבו, חתמו מבחינתי סופית את הגולל. הוא לא ראוי לקבל במה. הגיע הזמן שנשקול מה המסרים הערכיים שהחברה שלנו רוצה לייצג, מי ראוי ומי לא יכול לשמש מודל לחיקוי לנוער ולחברה שלנו.