אז מה למדת בגן (החיות) השבוע, אזרח ישראלי קטן שלי? שהגן הפך לג'ונגל, חיות המחמד של הבחירות הפכו לחיות טרף והטרף הזה הוא אתה. אקורד הסיום היה זוועתי במיוחד: חפציו של זכריה באומל, שהם ליבת הזיכרון המקודש והאינטימי ביותר של משפחתו, הפכו לחגיגת נקרופיליה בשירות קמפיין ההישרדות של נתניהו. החזרת שיירי הגופה הפכה לאייטם ביחסי הקח ותן הפוליטיים בין נתניהו, אסד ופוטין. ייתכן כי אם לא הייתה כאן מסחרה, לא ניתן היה להחזיר משהו, אבל למה הפסטיבל?



הבעיה היא לא רק נתניהו ושיטותיו אלא צה"ל, בפרודיה מקאברית שיכולה לככב כסיסמה בבקו"ם. "עכשיו, כשנדבר עם מתגייסי שריון, נוכל להגיד להם לעלות בבטחה אל הטנקים בידיעה שאם חלילה נידרש, גם בעוד 37 שנים נביא אותם ונדאג להם", אמר ראש אכ"א מוטי אלמוז ל"ישראל היום".



להזכירנו: באומל נפל במלחמת כזב בלתי נחוצה על פי דעת הרוב המוחלט של כל מי שהיה שם וכל מי שחקר אותה. אלא שאין שום דרך בעולם שלקחי לבנון, כמו כל המלחמות על החזקת השטחים, יחלחלו למשא ומתן הקואליציוני. אפילו לא היציאה המטורללת של נתניהו על סיפוח הגדה. המאמץ לשמור על השטחים משותף לכולם, מגנץ ועד נתניהו. התקווה היא שגנץ ושות' למדו את הלקח.



ממצלמת "בראשית", החללית שמכווננת כיום לאורביט ירחי כדי לנחות עליו, לא ניתן היה לראות בשבועות האחרונים מה קורה כאן. כאשר המצלמה כוונה לעבר מדינת ישראל, היא לא קלטה מאומה. ענני אפר התאבכו מעל ההתפרצות הוולקנית של הר הכזבים וההכפשות שנוצר בהשראת קמפיין הבחירות של נתניהו.



בינתיים, עם תום הבחירות, צריך לברר עם מי יש לנו עסק אחריהן. דבר אחד כבר ברור: רק צמרת הימין יכולה גם להרכיב ממשלה וגם לאכלס בה את בתי הכלא. מצעד הימין לבתי המשפט יימשך כסדרו. בראש המחנה יצעד ראש הממשלה נתניהו ואחריו ינהרו כל בעלי הדין. כאמור, רק הימין מסוגל לאכלס את בתי הכלא בצמרת נציגי הציבור: הנשיא משה קצב, ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר האוצר אברהם הירשזון, שר הפנים אריה דרעי, סטס מיסז'ניקוב וחברי הכנסת יאיר לוי, שלמה בניזרי ועומרי שרון. וגם באסל גטאס מבל"ד נכנס לכלא. על הברחת טלפונים סלולריים לפלסטינים שנשפטו על טרור.



הפלסטינים בשטחים רואים בגטאס גיבור. הפלסטינים אזרחי ישראל סבורים שהוא טיפש, אבל בשום מקרה לא מושחת. כך שברוכים הבאים להמשך עלילות צמרת הימין מול מערכת החוק והמשפט. לקראת השימוע של נתניהו, לקראת המשך חקירת מניותיו ופרשיות אריה דרעי, חיים כץ, דוד ביטן ופאינה קירשנבאום, כך שיש למה לצפות.