ברוך שפטרנו: עכשיו כשהכל כבר מאחורינו, זה הזמן לציין לשבח, להעניק פרסים ותשורות לכל מי שתרם את חלקו בחודשים האחרונים למערכת הבחירות ההגונה, הנקייה, הנעימה ומעוררת ההשראה שהייתה פה אי–פעם. זו העת לשבח כל מי שהפגין את כישרונו המהמם, שלאורו התהלכנו כאן, והגענו עד הלום. והנה הם.



ראשית, ברכות לכל האנשים שמכרו את עצמם בזול לקמפיין כושל ועסקו בהכפשה, ביזוי ויריקה על כבודם של אחרים, גם כאלה שתרמו את כישרונם ברעיונות, בכתיבה ובהנחיה, וכמובן לא נשכח את צוותי הדיגיטל שיצרו ממים פוגעניים כל כך נהדרים, מלאי הומור דל ורוע צרוף, כה לחי!
 
אבקש לציין בזאת גם את מיטב הפרשנים הפוליטיים שתחזיותיהם קרסו לאורך הדרך, כאלו שהימרו על מפלגה אחת והיו צריכים לשנות כיוון ולהאמין שדווקא האחרת היא זו שמפתיעה. על זריזות מחשבתכם, על עדכון הגרסה בזמן אמת ועל היכולת המילולית המתישה שלכם - מגיע לכם ציון לשבח. 
 

כדאי לפרגן גם לפוליטיקאים נטולי חוש הריח שטעו לגבי עתידם הפוליטי אבל התיימרו לטפל בעתיד של כולנו. על שיגעון הגדלות שלכם, העיוורון והיכולת הכה אנושית שלכם לטעות תמיד - לא נשכח אתכם לעולם. כמובן נחבק גם את אלה שהכבוד העצמי שלהם מגיע לפני האידיאולוגיה - אתם מדהימים אותנו כל פעם מחדש. מי לא התפעם מצייצני טוויטר שחשו עצמם עמית סגל בבוקר והתבררו כאווטרים לעת ערב, אתם נשמות בדויות אחת–אחת. 
 
נאהב עד בלי קץ את חסרי עמוד השדרה שגונבים אג'נדות לאחרים. ראוי להעריך גם חקיינים שלא קראו את הטקסט לפני, וגם כאלה שניסו לאלתר בדיחה ויצא להם משפט מיזוגיני תמוה על במה ציבורית - שאפו! חיבוקים חמים גם לכל מי שהקליט או הדליף בשביל אייטם, ועכשיו גילה שהוא גם איבד את אמינותו, וגם לא השפיע, המשיכו כך! 
 
במעמד זה ראוי להזכיר גם את מנחי הטלוויזיה שנפלו בלשונם והבינו באיחור שהם מככבים בסרטונים ויראליים מביכים, הייתם מקסימים. "בעלי דעה", "מובילים חברתיים", "צייצנים אהודים" ו"משפיעני רשת" שגרים ומתנהלים במתחם שבין פלורנטין לקניון גינדי, ומוטרדים בעיקר ממחירי הסיגריות המגולגלות - אתם העתיד של כולנו, מה היינו עושים בלעדיכם?
 
מראיינים שעשו לעצמם הנחות, שהפקירו את שליחותם העיתונאית וגרמו לנו להיות קהל של דפי מסרים אנושיים ומשמימים ללא שום אתגור - תודה לכם על כך. אנשים הוגנים שעזבו מקום עבודה כי האמינו במפלגה שלא עברה את אחוז החסימה ועכשיו נותרו ללא עבודה וללא מפלגה, מי ייתן ומכאן רק תצלח דרככם האבודה. 

מתוך קמפיין הליכוד. צילום מסך
כעת אני מבקש מכולם לקום ולכבד את יוצאי הצבא המגלומנים שחיו באשליה שיש מאחוריהם גדודי מצביעים שרק מחכים למוצא פיהם, אך גילו שהכריזמה שלהם מזכירה קקטוס נובל. תרמתם גם אתם את חלקכם האדיר לאיכות של המערכת. תודה. פרסים יינתנו גם לפוליטיקאים שמיהרו מדי להתראיין ולאוֹמנים שנקטו דעה מוזרה מתוך בורות, עצלות או נוחות. איך לא ציינתי עד עכשיו גם את אלה שהוציאו את השד העדתי, לכם נשיר בצהלולים את פזמון הקולולולולולו.
 
אזרחים שהתראיינו לכתבת צבע והתפתו לפלוט איזו שטות שמעכשיו תהפוך לבדיחה המשפחתית על חשבונם - שיחקתם אותה. כל מי ששתק. כל מי שצעק. לא קשור, אבל גם כל מי שנכנס ל"2025" בתקווה שיהפוך לכוכב, אך נותר באלמוניות האינסופית שלו, זכרו: פליטי ריאליטי - כמו הפראיירים - אינם מתים. 
 
בני דודים אחרים של נתניהו, שלא קשורים לשום פרשה ומרגישים מרומים, בטוחני שתימצא גם לכם שערורייה שתהלום אתכם. אל קדמת הבמה יעלה ויבוא מי שביזה את עצמו בראיונות ביזריים במופעי הצלפות, בקללות קינקיות באולפני רשת ובקרב סטירות ברגליים יחפות, איפה היית כל הזמן הזה?! יעמוד לידו גם מי שפיטר את השותפה שלו בגסות רוח מול המצלמות רק כדי לעשות שואו שהחזיק יממה וחצי.
 
חברים, אתם הפנים היפות שלנו. מי שחשבה לצאת מהחיים הפוליטיים כדי שיתגעגעו אליה ויקראו לה "חזרי, חזרי, בואי אלינו", רק תזכירי לנו מה שמך? פרס מיוחד ניתן גם לעיתונאים שהרימו תחקירים אדירים על בוטים או על צוללות והסתבר שמדובר בבאג מביך או בכתבה ששוקעת אל מצולות הפייק ניוז - הנה הפוליצר שלכם. חברים, כולכם ללא יוצא מן הכלל עשיתם את בחירות 2019. תודה.