רבים חשים שיש להם מנת יתר רצינית של מידע על אחד, יאיר נתניהו. לא עובר יום שלא מצטטים את דעתו התזזיתית אך הנחרצת בעניין מחלות רוח של שמאלנים, אנשי לטאה שהשתלטו על העולם, עיתונאים שטניים שהשתלטו על התקשורת, ואידיוטיזם שהשתלט על מוחם של ראשי מוסד לשעבר. כמה אפשר?
מי שנמצא ברשתות החברתיות נחשף לעוד הרבה יותר מהומות סביב הבן, אבל לא בגלל גולשים מזדמנים או אוהדי ליכוד, אלא בגלל עיתונאים רציניים. הם מרבים בוויכוחים איתו, בצילומי מסך של ציוציו שאותם הם מלווים בהערות מתוחכמות, וכמובן בהתפארות על כך שחסם אותם, או על האירוע החשוב שבמסגרתו דווקא הם אלה שחסמו אותו.
 
אפשר לטעון שחובה לדווח על השתוללותו המתמדת של צעיר בן 27, שהישגו המרשים היחיד עד כה הוא להיוולד לראש הממשלה ורעייתו. אבל האם זהו המניע האמיתי, או שבעבור חופן לייקים התמכרה התקשורת הממוסדת לבן, כפי שבאנגליה התמכרו לדיווחים אובססיביים על בני המלוכה? עם כל הכבוד לערך החדשותי החשוב של כל ציוץ מכפיש ומשתלח, בנו של ראש הממשלה אינו נבחר ציבור או נושא משרה רשמית, גם אם הוא ממלא תפקיד במערך התקשורתי של ראש הממשלה. מדוע לדווח, גם אם בביקורתיות חריפה, על כל שטות שיוצאת לו מהפה? למה זה חשוב כל כך? 
 

עזבו אתכם מהדיונים המפולפלים בעניין זכותו או אי־זכותו של הבן לפרטיות - מדובר בהרבה מעבר לזה. ההדהוד האובססיבי של כל נפיחה של בנו של ראש הממשלה, כאילו הייתה החדשה החשובה ביותר בעולם, הוא מה שהופך אותה לחדשה לכאורה חשובה כל כך. לא הגיע הזמן למנן קצת את ההתייחסויות לגביו, במיוחד על ידי עיתונאים בכירים? שלא לדבר על הדיווחים הרשמיים על אמירותיו.
 
יש גם דברים שאותם זכות הציבור לא לדעת. מי שרוצה לדעת מה חושב בנו של ראש הממשלה, שיתכבד ויעקוב אחריו ברשתות החברתיות ויתמוגג ממרגליותיו. מי שאינו מעוניין - לא חייב להיתקל בכל מרגלית כזו בעיתונים ובמהדורות החדשות. זהו עוד מקרה שבו התקשורת המסורתית כל כך להוטה אחרי הרייטינג השטחי והרכילויות, שהיא אינה שמה לב למה שהיא עושה. היא זו שנותנת את החותמת "חשוב" למה שהיא בוררת מהרשתות החברתיות ומפיצה בעצמה. אם עיתונאים יתעלמו קצת מדברי הילד, הדברים יישארו במקומם הטבעי והראוי - טיפה בתוך נהרות הטוקבקים וההשתלחויות הנמוכות. 
 
יותר משחשוב לדווח, חשוב דווקא להעביר מסר אחר: מי שרוצה להגיע למדיה המסורתית, להביע דעה בצורה מכובדת, להציג טיעונים חכמים ומדודים - שילמד לדבר כמו בן אדם. זה נכון שמירי רגב טרם למדה לעשות זאת, אבל על מעשיה עוד איכשהו מוצדק לדווח מדי פעם. נתניהו הצעיר אינו נבחר ובוודאי שאינו שר, מה לעשות. 
 
למרות הטענות שחובה לעקוב כי הבן למעשה מעביר מסרים ישירות מפי אביו, אין שום סיבה לאובססיביות של העיתונות. כשראש הממשלה רוצה להעביר מסר לציבור מפיו, הוא יודע לעשות זאת יפה מאוד. את כל מה שלכאורה חשוב כל כך להעביר לציבור מהבן מעבר לכך - כבר הבנו: הילד פרוע והנימוסים שלו לא משהו. נקסט. אפשר להתעסק בדברים קצת יותר חשובים בבקשה?