שלל ברכות: שתהיו לממשלת אחדות ולא לבחירות שלישיות. שתהיו ל"יאללה ביי" של קובי מרימי, ולא ל"Home". שתהיו לחומוס בצלחת ולא ללאפה שאוכלים ברחוב ומטפטפת על הבגדים. שתהיו לאנשים יותר חכמים מהבית שלהם, אבל פחות מהטלפון. שתשתנו מרצון ולא מחוסר ברירה. שתהיו ל"מונטי פייתון" ולא ל"סברי מרנן". שתהיו לנועה קירל ולא לעדי ביטי. שתהיו ל"הנערים" המעולה ולא ל"אלי" ("המרגל") הקיטשית. שתהיו לסאבלימינל ולא להצל.
 
שתהיו ליולי אדלשטיין ולא לאיוב קרא. שתהיו ללואי עלי ולא ללואי ויטון. שתהיו ל"יש לעיין בעלון לצרכן" ולא ל"אין לייחס לנאמר שום משמעות או ניסיון לפגוע". שתהיו לרכב היברידי וחסכוני ולא לג'יפ קרוסאובר דורסני. שתהיו ל"אני אעשה כל מאמץ כדי לעזור לך" ולא ל"אני מצטער אבל לא אוכל, תודה שפנית". שתהיו לג'ון לנון ולא לרינגו סטאר. שתעשו קניות מהסוף להתחלה.
 
שתהיו לסטורי קצר ושמח ולא לתמונה משעממת בפיד. שתהיו לדירה המתאימה לצרכים שלכם וקרובה למקום העבודה ולא ל"דירה מפנקת עם גימור מושלם, במיקום מעולה ורצפה של גרניט פורצלן". שתהיו לאלה שגרים בשכנות לכל האנשים ולא "לגור עם אנשים כמוכם". שתהיו לאוכל טעים ובריא ולא לצילחות מושלם באווירה נהדרת. שתהיו לתשלום מתאים ולא לפריסה נוחה לתשלומים עם הנחה משמעותית במעמד הרכישה. שתהיו לרייצ'ל גרין ולא לפיבי. שתהיו לאנשים שמנסים ולא לאלה ש"עושים השתדלות". שתהיו מאושרים ולא שימכרו לכם "חוויית הנאה מובטחת". שתהיו אהובים באמת ולא אייקוני רשת, משפיעני אינסטגרם או אושיות פייסבוק. שתגידו דברים, אבל לא בשביל משהו.

שתהיו לנעל ריצה ולא לרפידה בולמת זעזועים. שתהיו לחיים כהן ולא לעזרא קדם. שתלמדו ולא תרכשו ידע. שתהיו ל"תבואו אלינו ל'על האש' בשבת", ולא ל"הצטרפו לגאנג של קולים בברביקיו בוויקינד". שתהיו לספה ולא לשזלונג. שתהיו למאץ' ולא לאנמאץ'. שתשברו את השיאים האישיים שלכם, ושלא תשברו כיסאות פלסטיק על ראשיהם של אנשים זרים במקומות ציבוריים.
 
שתהיו ל"חמש עם רפי רשף" ולא ל"שש עם עודד בן עמי". שתשימו דגש קל בבג"ד כפ"ת בראש מילה. שתהיו לסלט עדשים שחורות ובטטה ולא למנה של כבד אווז על האש במרינדה. שתשימו מזגן על פושר. שתהיו עם כרס ממים מוגזים עדין ולא מפחמימות ריקות וסוכרים. שתהיו ל"זה נוח לך?" ולא ל"זה מתאים עליך בול, יש מבצע על זה עכשיו". 
 
שתהיו לוורד ולא לאקסל. שתהיו למסי ולא לניימאר. שתהיו למארינס ולא לפוני בלוף. שתהיו לשייר ולא ללייק. שתהיו ל"ישראל המקסים" ולא ל"ישראל לא לענות". שתהיו לירקות בחמישה צבעים. שתחסכו ליום בהיר ולא רק ליום סגריר. שתהיו לכרובית אפויה בתנור של אייל שני ולא לעגבנייה במחיר מופקע. שתהיו לאימון בחדר כושר, ולא שתרוצו כסרטון בוואטסאפ. 
 
שתסיימו את הדיאטה ולא רק תתחילו איתה. שתהיו לרוזלך נוטלה ולא לרוזלך לוטוס. שתנבחו אבל לא תנשכו. שתהיו לעונת הווי־איי־פי האמיתיים ולא לעונת האלמוניים שכאילו מוכרים. שתהיו לכישרון שירה ענק ובלי כסף, ולא לניקול ראידמן. שתרקדו כאילו אף אחד לא רואה, אבל רק כשבאמת אף אחד לא רואה. 
שתהיו לאלה שמאשרים בקשת חברות ולא לאלה שמבקשים. שתהיו לסרט על דב חנין ולא על יצחק שמיר. שתיהנו ממוזיקה טובה ולא ממערכת שמע איכותית. שתהיו לאלה שלא מתויגים בתמונות, ודווקא אתכם ירצו לפגוש. שתהיו לזוגיות אמיתית ולא לאנה ארונוב שמתחתנת בסודיות עם צוותי צילום. שתהיו לאורז בר ולא לפתיתים אפויים. 
 
שתהיו לאלה שממריאים, ולא אלה שיושבים ומחכים שמישהו ידחוף את המטוס שלהם. שתהיו לשנ"צ אבל לא למשה דץ. שתהיו לפעילים ולא לפליטים מתוכניות ריאליטי. שתנוחו בין השמשות ולא בין עבודות. שתהיו לסוכריית מנטוס אבל רק המתוק של ההתחלה, ולא כשהיא מתחילה להידבק. 
 
שתהיו ל"מירוץ למיליון" ולא ל"2025". שתהיו לריבית פריים ולא לעמלת שורה. שתדיפו ריח טוב, אבל לא תהיו חגיגת בישום בסופר־פארם. שתהיו לחניון רדינג ולא לכחול לבן בתל אביב בלילה. שתהיו לאמתלה ולא למהתלה. שתהיו לקאפס לוק ולא לשיפט. שתתרפקו על זיכרונות מהעבר, אבל לא על פחדים מהעתיד. שתרשו לעצמכם לפתוח כפתור ולסגור מעגל. שתהיו למשה חוגג ולא לאלי טביב. שתהיה לכם תקווה אחת ויחידה - אבל כשהיא תתממש תחפשו מהר אחרת.