כל מי שמכיר אותי יודע שאני היפוכונדרית והיסטרית ברמה אחרת לגמרי. עקבתי מקרוב אחרי התפשטות נגיף הקורונה החל מתחילת ינואר, הרבה לפני שדיווחו על זה במהדורות החדשות. רכשתי לי ולילדיי, שנמצאים בקבוצת סיכון כי הם אסתמטים, מסיכות עם שלושה פילטרים, עם המיגון הטוב ביותר, ונשמרתי. נמנעתי ממגע מאנשים, אני למעלה משלושה שבועות בסגר בבית עם הילדים, אני שומרת עליהם. אני שוטפת ידיים כל כמה דקות, עד שאני מופתעת שעדיין יש לי שם עור.

אז דווקא אני, מכל החברים שלי, שכמעט לא יוצאת מהבית, קיבלתי הבוקר הודעת סמס ממשרד הבריאות: הייתי במגע עם חולה מאומת. אני לא רוצה להגיד לכם מה קרה לי באותה שנייה, איך הדם זרם לי ישר לרגליים והייתי כפסע מלהתעלף, בעיקר כי אני כבר שלושה ימים משתעלת. אמרתי: "אולי אבדוק חום, אולי יש לי חום ולא ידעתי", והתגלה לצערי שיש לי 38 מעלות חום. התקשרתי מיד למד"א, וצוות מדהים של מקצוענים זימנו אותי לעשות מחר בדיקה בגני יהושע.

האבסורד הוא שזה קרה ב-20 הדקות היחידות שיצאתי בשבועות האחרונים מהבית. הלכתי רק כדי לקנות מתנה לילד בחנות מחשבים, היינו שם רק אני והמוכר, ועם המזל שלי הוא היה חולה קורונה. אז מחר אבצע את הבדיקה, ואני מקווה שהתוצאות יהיו שליליות. שיהיו לכולנו בשורות טובות ושנעבור את זה בשלום ומהר. אין צורך להציף אותי בטלפונים, יהיה בסדר.