בישראל אחוז הגירושין הוא לא מהנמוכים בעולם המערבי, ומספר הזוגות שמצטרפים למעגל מפרקי החבילה עולה משנה לשנה. לחבורה העליזה הזו צפויים להצטרף בקרוב הזוג המדובר, דודו אהרון ואשתו נטלי לוי. ולא, משבר הקורונה הוא לא הסיבה למשבר ביחסים. 

זוכרים את שיר רוזנבלום האקסית המיתולוגית שהייתה אמורה להינשא לזמר לפני שלוש וחצי שנים, אבל אמא ציפורה עשתה הכל על מנת לסכל להם את התוכניות, לאחר שהצהירה בריש גלי ובכל כלי תקשורת אפשרי, שעל גופתה המתה היא תראה את בנה קושר את גורלו בגורלה של האישה אותה כינתה: "שק נחשים"?

כמובן שהתקשורת עשתה מטעמים מהפרשה, כשהיא מרימה גבה בנוגע לכל מערכת היחסים המוזרה הזאת בין האם לבנה, וציפורה, אמו של דודו, העלתה את חמתם של לא מעט טוקבקיסטים על התערבותה הבוטה בחיי בנה הבוגר.

דודו וציפורה אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: ארן חן)
דודו וציפורה אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: ארן חן)

בתחילה, אהרון לא נכנע בקלות לאובססיה שפיתחה אמו כלפי חברתו דאז, ולזמן מה אף נוצר נתק קורע לב בין "הילד" (כפי שציפורה כינתה אותו) ובין אמו. בסופו של יום, עקשנותה של ציפורה שאפילו הייתה מוכנה ללכת לכלא בתאני שדודו לא יינשא לבחירת ליבו, הובילה אותה להשיג את התוצאה הרצויה.

אחרי שהיא הודיעה לכל העולם ואחותו שהבחורה "הרעה" הזאת כישפה את בנה, בקיץ 2016 ערכה ציפורה טקס מיסטי להסרת הכישוף, ששנים ייזכר כאירוע המכונן ביותר בחברה הישראלית. באופן מפתיע זה הצליח, כי משהו השתבש ביחסים בין אהרון ורוזנבלום, והחתונה אכן לא יצאה לפועל. יש שטענו שזה בגלל הסכם ממון שכשל, אבל את הקרדיט נושאת בגאווה ציפורה אהרון.

כך קרה שרוזנבלום נותרה מבויישת מול כל המדינה, כשהואשמה במעשי כישוף, שלא הייתה אהובה על ידי אם ארוסה. על כך ניתן להוסיף כי רגע לאחר שהשניים פירקו את החבילה, תפס לו אהרון אהבה חדשה מוצלחת ויפה, שהתקבלה בזרועות פתוחות על ידי אסמה בוראן בעלת האחוזה המפוארת.

אך הגלגל, כמו כדור הארץ, ממשיך להסתובב לו, וקארמה איז א ביצ' - אחרי שנתיים של נישואים יציבים וילדה משותפת, אהרון ולוי עוברים משבר בזוגיות, ונראה כי הם בדרך לפירוק החבילה. אני לא אתפלא אם בסוף עוד יתברר שאמא ציפורה צדקה כשהחליטה שלשיר רוזנבלום יש כוחות על בכישוף. אין לדעת אם הפרידה של הזמר מאשתו הנוכחית היא לא תוצאה של פולחן וודו ומריטת נוצות תרנגולת שרוזנבלום ביצעה בחצר ביתה בשנתיים האחרונות באישון לילה, כשהיא רוקדת סביב מדורה ומקללת את הבויפרנד לשעבר - שלא רק זרק אותה והתחתן עם אחרת, אלא שהוציא דיבתה בפני כול.

דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: צ'ינו)
דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: צ'ינו)

היום היא יכולה לרוות קצת נחת, ואל תשלו את עצמכם לרגע שהיא לא שמחה לאיד. היא כן, ועוד איך. מצד שני, הנקמה שלה לא מתוקה או מושלמת כל כך, כי אל תשכחו שיש את ציפורה, אותה אחת שעשתה לרוזנבלום את המוות וגם שרופה על התחת של הילד שלה. עכשיו, כשהוא מתגרש, הוא כולו שלה, והיא יכולה לרקוד בזרועותיו באין מפריע - מבלי שאף אישה אחרת תחטוף את יצירת המופת הנצחית שלה.

אז למי שמתעתדת להתחתן יום אחד עם זמר מתעשיית הזמר הים תיכוני - תבחרי את הסוכן והמנהל שלו בעצמך, ואל תהססי להעביר אותו שורה של ראיונות קפדניים על מנת להיות לגמרי בטוחה שהוא לא יתחרה איתך על לבו של אהובך, כי ממה שאנחנו למדים מניסיון של לא מעט זוגות, בעיקר בתעשיית הזמר המזרחי, הסכסוכים הגדולים הם בין האישה והסוכן. סכסוכים בהם הבעל נקלע ביניהם וצריך לבחור - אישה או קריירה. כך קרה למערכת היחסים בין דניאל גרינברג והסוכן של אייל גולן בני פרץ, וכך קרה גם במקרה של דודו אהרון ונטלי לוי.

מוסד הנישואין יורד מגדולתו, את זה כולנו יודעים. אמנם הרבה זוגות עדיין מאמינים בו, והיינו עדים לכך אפילו בתקופת הקורונה, כאשר שמענו על זוגות אוהבים שהיו מוכנים להתחתן גם אם יוזמנו רק 10 אורחים. הרי המציאות לא תאיר לכולם פנים וחלקם יתגרשו ביום מן הימים, והחלק הנותר יחלמו שיהיה להם את האומץ לעזוב יום אחד. אז בשביל מה כל הווג'ארס הזה של 1,000 מוזמנים, טעימות, הזמנות, שמלות והזוג המאושר שנוחת בהליקופטר ישר לתוך סוכת החופה על רקע זיקוקי דינור וקולותיהם המשתאים של המוזמנים, שאילו ידעו כמה כסף עלה האירוע הזה, הם לא היו כל כך משתאים ומתפעלים? אירוע שממילא נשכח ביום שאחרי, וכל מה שנשאר ממנו הם אלבומי תמונות שאותם מראים במשך ערב שלם לחברים שבולעים פיהוק גדול ורוצים כבר לחזור הביתה, כי לא מעניין אותם חתונות של אחרים.

ואם נדייק ונתרכז דווקא בתעשייה הסלבס שלנו, כל הידוענים שלנו צריכים לשקול היטב אם באמת מוסד הנישואים מתאים להם. רובם מתגרשים כי להבדיל מאנשים נורמטיביים, הם זקוקים ליותר גירויים, ריגושים ואהבת קהל, ולסיפוקים של כאן ועכשיו. התזזיות הזאת לא הכי תורמת לחיי נישואין שקטים ושלווים.