30 גברים על נערה אחת, 30 חיות אדם ביצעו את זממם על אוצר טהור אחד. הם בטח לא גברים, וגם לא חיות אדם, כי תראו לי בטבע אירוע אחד שיכול להיות זהה למה שהתחולל שם. לא אחזור ואדגיש כמה האירוע הזה מזעזע, עד כמה רצחו וחתכו לשסעים את כל חלקי נשמתה של אותה נערה שחייה לעולם לא ישובו להיות כמו שהיו.  30 "גברים" שחיכו בתור כדי לתקוע סכין בנפשה העדינה של נערה בת 16 ולחתוך אותה לגזרים.

להגיד שאני מופתעת? מזועזעת? לא, כי להאשים את אותם סמרטוטים שגדלו למשפחות סמרטוטות בלי חינוך וערכים זה לפספס את האשם העיקרי ברצח שהיא הפרקליטות, המוח שבעקיפין אחראי לפשיעה הגואה בנשים במדינה, ובריוני המין האלה הם רק הסייענים. הפרקליטות שמגישה בקלות כתבי אישום לכל פשעי הצווארון הלבן, סוגרת בזה אחר זה תיקי אונס והטרדות מיניות. 85 אחוז מתיקי עבירות מין נסגרים ללא הגשת כתב אישום, ברוב המקרים בגין חוסר ראיות מספקות או חוסר עניין לציבור.

כשהפרקליטות דורשת מהאנסים לכתוב מכתב התנצלות לנאנסת ובזה מסיימת את הסאגה, אין פלא שבמדינה שלנו הכל מותר. וכשאין אכיפה ואין הרתעה, אל תתפלאו שכל הסוטים והחולים פורצים מהכלובים ותוקפים. החברה שלנו חולה. על פי נתונים של שנת 2019 כל אישה שלישית עוברת תקיפה מינית, רק חמישה אחוז מהן מתלוננות במשטרה ובפחות מחצי אחוז מהמקרים מוגש כתב אישום.

אתמול היו הפגנות ברחבי הארץ, גברים ונשים כאחד, כשהרוב המוחלט הוא של נשים. עוד מחאה, עוד שלטים עם כיתובים קשים, אבל כלום לא נוגע לאותה ממשלה אטומה, שמעדיפה להשקיע כספים בבחירות נוספות ובמלחמות פוליטיות במקום להציל עוד נפש של אישה, נערה, ילדה, אמא בישראל. חוץ ממרב מיכאלי ותמר זנדברג, גם שרים וחכ"ים הצטרפו למחאה כנו ראש הממשלה ורעייתו, יאיר לפיד, אסף זמיר ואחרים, שגינו את האונס הנפשע וקראו למצות את הדין ואני מבטיחה לכם שבדיוק כך זה ייגמר, רק בגינויים. 

כשהתיק של הנאנסת מהרצליה אותה ליוויתי בשנתיים האחרונות נסגר כי לא היא הייתה מסוגלת להתעמת עם שלושת החשודים, אני לא אתפלא אם גם עכשיו בפרקליטות יטענו שלא ניתן להגיש כתב אישום, כי לאור מצבה הנפשי הקשה של הנערה בת ה- 16 היא לא יכולה להתעמת עם כל 30 החולים שרצחו את נשמתה.

אני אישה בישראל בשנת 2020, אמא לילדה מתבגרת, אני מפחדת על חיי ועל חייה של בתי. אני לא מרגישה מוגנת בבית שלי ולא במדינה שלי.  לשלוח את הבת שלי לחופשה עם חברות, נשמע כמו תסריט בדיוני. גם אני הגשתי תלונה במשטרה על איומים באונס ורצח שלי ושל בתי, גם התיק הזה נסגר, ואני מרגישה שאין לי זכות בכלל להתלונן כשאני שומעת שוב ושוב על מקרי אונס אלימים ומזעזעים, כי מה זה רק איומים כשמדובר במעשים של ממש שאין עליהם אכיפה מחמירה.

בתקשורת משבחים את הצבא שלנו שהוא הטוב בעולם, השב"כ והמוסד הם ארגונים שמוערכים ברחבי העולם, אבל בכל הנוגע לתיקי אונס או הטרדות מיניות המשטרה חדלת אישים ולא מצליחה להגיע לראיות מספיקות להגשת כתב אישום, וגם אם כן, תבוא הפרקליטה הממונה ותחרוץ את גורל התיק. אני מציעה לאותה פרקליטה הממונה על תיק האונס החמור, שתספור עד 30 לפני שהיא סוגרת אותו במכתב התנצלות מבייש, כי אותה נערה לא ספרה עד עשר, גם לא עד 20 ואפילו לא עד 25 אלא עד 30 -  כדי שאירוע התופת הזה ייגמר כך.