29 שנים הסתתר חייל יפני באי נידח באוקיינוס השקט ונופף בחרבו החלודה כשהוא מסרב, למען הקיסר, לקבל את תוצאות מלחמת העולם השנייה. כשאותר, הוטס לאי הנידח מפקדו של החייל כדי לשכנעו ולהחזירו הביתה. שמו של החייל היה בועז ביסמוט.

מפקדו של ביסמוט, בנימין נתניהו, היה הראשון שזיהה את תבוסת הקיסר שלו, דונלד טראמפ, והגיב מיד בסיבוב פרסה: "תומכי טראמפ על הגבעה הם תופעה מחפירה", טען בלהט תומך טראמפ מס' 1 בעולם. בליכודית מדוברת הוא אמר לטראמפ "חפש את החברים שלך". ברור שזה מה שטראמפ היה אומר לנתניהו אם הנסיבות היו הפוכות: Loser, You Are Fired.

תומכי טראמפ בוושינגטון בזמן ההצבעה בקונגרס על ניצחון ביידן (צילום: רויטרס)

סביר להניח שהאיום בגירוש מגן עדן יגרום להמרדת הבייס הביביסטי בסגנון נאום פקודת ההסתערות של טראמפ. לא נגד הכנסת והממשלה כמובן (הפורעים כבר יושבים שם), אלא נגד רשויות האכיפה והמשפט וכל מי שיכונה שמאל. בכל זאת, העקירה מבלפור היא לא כמו העקירה מגוש קטיף (נתניהו הצביע בעד).

הערכת מצב על בייס מתפרע בישראל (מלחמת אזרחים) היא כביכול עניין מורכב, אבל בעצם די פשוט: אם העקירה מבלפור תהווה איום ממשי על הציבור הדתי הלאומני והחרדי (המשך מהלכי ההתנחלות, ההדתה וקיום הישיבות), אזי לא תהיה לנתניהו בעיה להמריד את הבייס הפרטי שלו, פלוס עשרות אלפי תינוקות שנשבו ברשת החינוך הציונית־לאומנית־משיחית, פלוס שטיפת המוח והלחץ הסביבתי שמעיפים בהמהום של אדמו"ר עשרות אלפים לרחובות, ופלוס נפגעי המזרחיות השבטית והחמולתית (אבישי בן חיים מסביר טוב ממני את מבוע הזעם והתסכול שיגרום להתפרצות).  

ברגע שבו שלושת השותפים הללו יחושו שפגיעה בנתניהו היא פגיעה בהם, אזי ההתקפה על הסנאט בוושינגטון תהיה טיול גן שושנה לעומת חבורות חרדים שמנהלות זה שנים עימות אלים מול המשטרה, ומתנחלים שכבר הוציאו מתוכם מחתרת קטלנית ורוצח ראש ממשלה. והם לא לבד. יש מאחוריהם רוב פרלמנטרי, תקשורת מבולבלת, ובעיקר יש מולם ציבור שאנן שחושב שמה שקרה בוושינגטון לא יקרה בירושלים. עם 70% ישראלים תומכי טראמפ לא היה צורך להקים יישוב (או שלט) "רמת טראמפ", כשמדינת ישראל כולה היא שכונת טראמפ.

תומכי טראמפ פרצו לקונגרס והתעמתו עם שוטרים (צילום: רשתות חברתיות)

הוראות הפעלה

כמו טראמפ, העניק נתניהו גיבוי לפורעי נוער הגבעות בפרשת מותו של אהוביה סנדק. אני איתכם, אתם איתי. הקשר הישיר שלו עם נציגי כנופיות גזעניות כמו איתמר בן גביר וכנופיית להבה תואר בהרחבה בעבר, כמו הקשר עם "החזית לשחרור דרום תל אביב" בהנהגת שפי פז, הפועלת נגד מסתננים מאפריקה.

המשטרה הגישה נגד פז וחבריה כתבי אישום בגין עבירות שביצעו במבקשי מקלט בדרום תל אביב. האישומים מפרטים "השחתת פני מקרקעין באמצעות ריסוס כתובת גרפיטי במוסדות של הקהילה הזרה, פגיעה בפרטיות של מבקשי מקלט שתועדו בצורה מבזה ופרסום ברשתות חברתיות, הסגת גבול בכך שנכנסו ללא רשות לגן לילדי מבקשי מקלט, ועבירות של קשירת קשר לביצוע המעשים ושיבוש הליכי חקירה. כמו כן הם מואשמים בהתקהלות אסורה מחוץ לבתי שופטי העליון אסתר חיות ועוזי פוגלמן במהלך הפגנות ובריסוס כתובות גרפיטי". אחת לאחת פירוט פעולות כנופיות טראמפ (בין השאר גם כלפי יהודים).

הקיק של פז הוא "רדיפה אישית אחרי משפחות על ילדיהן תוך פרסום תמונותיהם ברשת". הוראות ההפעלה היו מגוונות: לשים "דבק מהיר במנעולים של כל הגנים", "להשחית את המתקנים בגינות ולפזר מסמרים בדשא". בהמשך פסקה פז כי יש "לפזר נעצים בגנים ולא בכבישים כדי לא לפגוע בתושבים הלבנים". מובן שגם בג"ץ היה על הכוונת: "דם יהודי הפקר - בג"ץ" ככתוב בגרפיטי סמוך לבתי חיות ופוגלמן.

פז וחבריה נכנסו לגן ילדי מבקשי מקלט במהלך מסיבת חנוכה, צילמו את ילדי הגן, המנהלת והורי הילדים ללא הסכמתם. בהמשך הגיעו למרפאת לוינסקי והתעמתו עם עובדי המרפאה. לטענתם, במקום להעניק סיוע רפואי חילקו עובדי המרפאה סופגניות לילדי מבקשי מקלט. "מה שחשוב", כתבה פז לקראת אחת הפעולות "שזה יהיה פוגעני כלפי הילדים".

ילדים משום מה היו המטרה העיקרית של פז, שהעלתה בין השאר תמונת ילדים לצד הכיתוב: "מבצע בלאק פריידי, ילדי מסתננים במחיר עלות, משלוח חינם לרמת אביב", או צילום של ילדים בגן לצד הכיתוב: "גנבי גבול, גנבי רכוש, גנבי חיים - תמיד יש יהודים שמשתפים פעולה" וצילום ילדי מסתנני עבודה ליד שער בית ספר עם הכיתוב "המדגרות של הנוער העברייני והאלים".

תגובת פז היא אחת לאחת תגובת המיליציות של טראמפ: "למשטרה אין סמכות מוסרית לעצור ולחקור אותנו, ולבית המשפט אין סמכות מוסרית לשפוט אותנו". נתניהו לא היה מנסח את זה טוב יותר.

טראמפ במסר למפגינים במהלך המהומות בקפיטול: "לכו הביתה"

ועם מי מתייעץ משרד הבריאות לגבי מדיניותו בנוגע לביטוח רפואי לילדי חסרי המעמד? נכון. גם עם פז. ועם מי נפגש שר הפנים אמיר אוחנה? נכון. ומי הגיעה לדיון בלשכת ראש הממשלה עם היועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת בעניין היחס לפליטים? נכון. אגב, פז ושות' לא יסתערו בסגנון כנופיות טראמפ, הם רק הסימפטום הרעיל. המסתערים הם אותם האגפים האלימים של הבלוק הקואליציוני שיבצעו אם וכאשר.

אגב, פז ושות' יצאו מאוכזבים מהפגישה עם נתניהו, כיוון שלא כל דרישותיהם התקבלו. זה רק נתניהו שעושה בהם שימוש כחלק ממדיניות הקשר עם קבוצות מיליטנטיות שיזרימו אנרגיה לקמפיין הבחירות שלו. כולל חרדים אלימים שמכופפים את החלטות הממשלה בזמן קורונה. התוצאה היא פיגוע בריאותי כלכלי, שפוגע לא פחות מהסתערות על בית המחוקקים בוושינגטון.

מה שמביא לפנייה הבאה: אזרחי ישראל, מצביעי הימין, מה יש לכם לומר על כך שפרופ' חגי לוין, שהוא האיש שמייצג את המדע והמציאות בקבינט הקורונה, התפטר ועבר לפוליטיקה? לוין הבין שנתניהו נכנע פוליטית לשותפות הקואליציוניות שאמורות להשאיר אותו בבלפור ולחלץ אותו ממשפט ובכך נכנע לנגיף והוא מסכן את כולנו. בפנייתי זו שכחתי שרבים מכם אינם מאמינים בשותפות שבין המדע והרופאים שאותם מייצג לוין, אלא בשותפות שבין הרב קנייבסקי, הרב דרוקמן והשר אריה דרעי, שאותם מייצג נתניהו.

מכאן ואילך, אם זה לא ילך בבחירות, רשות הדיבור לחבר פרבלום. הוא ירה בהסתערות על הסנאט. הוא ירה בתיקי יגאל עמיר, ג'ק טייטל וברוך גולדשטיין. אקדח שמונח במערכה הראשונה וגו'.

[email protected]