קורין גדעון הייתה עד אתמול חלק מאותו מקבץ קטן של סלבס ששייכים לזן המובחר, כאלה שהאותנטיות היא האבן בוחן שלהם, כאלה שניחנו ביכולות להשפיע ולשנות דברים שעל סדר היום, כאלה שדגל האמינות הלך לפניהם, כמו גם יושרה, צניעות וענווה. אבל עד אתמול. ולמה עד אתמול? כי נראה שגדעון בדיוק כמו רוב הסלבס חושבת שהיא ראויה ליחס מיוחד בגלל שזורם לה דם סגולה של ידוענים. 

למי שפספס, אתמול הגיחה בתה הבכורה של המגישה לעולם, גדעון בישרה על כך נרגשת ברשתות. אחרי שסיימה לקבל מטר של ברכות לאם הטרייה, התפנתה גדעון לסגור חשבונות, עם מחלקת היולדות שלא נתנה לאושייה יחס מיוחד. בכל זאת מדובר בקורין גדעון. כאילו, הלו? מישהו שם לא מחובר?

קורין גדעון, פרופסור יריב יוגב (צילום: צילום מסך פייסבוק)
קורין גדעון, פרופסור יריב יוגב (צילום: צילום מסך פייסבוק)

המגישה העלתה פוסט ביקורת נוקב, ולטעמי האישי הכי לא ענייני ולא ראוי, על מחלקת היולדות באיכילוב. נראה כי ההורמונים המשתוללים ערפלו את גברת גדעון היקרה, שהתברכה בבת בריאה ויפהפייה, ובמקום להודות לשם על הלידה שעברה בשלום, על הקורונה שפסחה עליה ומעמידה בסיכון נשים הרות, היא בחרה לצאת על חדר בלי חלון, בלי לדעת אם יש אור יום או חושך ובלי ספה נוחה לבעלה. וכל זה שוב נזכיר כשהיא קורין גדעון, כאילו דה?!

מה חשבו להם שם באיכילוב? מה הם לא מעודכנים? לא רואים קשת 12? המלכה אליזבת התייצבה, היא לא צריכה לבקש יחס מיוחד מאף אחד כי היא קורין גדעון, זה אמור לבוא לכולם באוטומט. עבורה צריכים לפנות יולדת מחדר עם חלון, היא אפילו לא צריכה לבקש את זה, החדר צריך להמתין לה ריק מבעוד מועד.

הידעת גדעון שיש אנשים המאושפזים שלא רואים לא אור יום ולא לילה ולא בגלל שאין חלון בחדר במחלקה בה הם מאושפזים, אלא לאור מצבם הבריאותי הסבוך והקשה? הידעת שחולי קורונה מתאשפזים לבדם בלי אף יכולת להיות ברגעים האחרונים בחייהם לצד יקיריהם ואת עוד רוצה ספה לבעלך?

האמת שהיא לגמרי צודקת, הבקשה שלה לגיטימית. גברים תמיד עייפים יותר מנשים אחרי לידה, כאילו היו הם שכרעו ללדת. כאילו להם נפתחה הנשמה בפתיחה של עשר אצבעות, עם עשרות אחיות ורופאים שבוחנים ודוחפים את ידיהם לווגינה והרחם שלך, לצד קטטר שתקוע לך בצינור השופכה, בעוד תחושת מסור חותכת לך את הגב בצירי תופת. אבל כל זה כבר חומר לטור אחר. אז נתמקד בסיבה שלשמה התכנסו.

איך טעות אחת קטנה הרסה לקורין גדעון את כל המוניטין.

גם מנהל המחלקה לא נותר אדיש לפוסט המקומם של האם הטרייה ועד מהרה הגיעה תגובתו ההולמת והכי ראויה ששמעתי מעודי מרופא שאינו דובר בית החולים, לא למד תקשורת ויח"צ, אך כל מילה שנכתבה על ידו הייתה בומבה. כמו חץ בלב.

גדעון שהבינה את טעותה העלתה הבוקר, פוסט הבהרה, חצי מתנצל , חצי שומר על האגו שלה, בכל זאת היא קורין גדעון כאילו דה, שגם בו כתבה ניסוחים כמו "לא ביקשתי יחס מיוחד". למה שתבקשי יחס מיוחד גברת גדעון? במה את שונה מאותה יולדת ערבייה , אתיופית, אשכנזייה, מורה בישראל, מנקה בתים, מנכ"לית בחברה, או עקרת בית מבחירה . אשמח אם תחדדי לי את הסוגייה כי באמת קטונתי, ואולי תפיסתי שונה וחריגה משלך.

פוסט ההתנצלות של קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פוסט ההתנצלות של קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאור הביקורות הרבות גדעון התיישרה ושבה להיות אותה גדעון צנועה ורגישה שמודה בטעותה, ובשעות האחרונות העלתה לרשתות התנצלות כנה, לצד תצלום משותף עם אותו מנהל המחלקה שניצח במחלוקת הסבוכה בין השניים. "בתוך סערת הרגשות של אחרי לידה, נכתבו על ידי דברים שלא היו צריכים להיכתב ואני מתנצלת אם מישהו נפגע מהם" כתבה. 

לצערי למרות ההתנצלות של גדעון עדיין נותרתי עם טעם מר. אבל כמי שעברה לידה ואפילו שתיים אני מבינה שלא ניתן לשפוט נשים אחרי לידה עם הורמונים משתוללים, ומצבי רוח משתנים אז אני סולחת. לא שוכחת, אבל בהחלט סולחת.