היא שחקנית ובמאית שאפשרה להניח על גופה עשרות דבורים לקראת יום הדבורה הבינלאומי. היא זכתה בשלושה פרסי גלובוס הזהב, ובפרס האוסקר לתפקיד שחקנית המשנה הטובה ביותר. אחד מסרטיה המוכרים הפך לשובר קופות והכניס יותר מ־750 מיליון דולר. היא נחשבת אחת השחקניות היפות ביותר בעולם הבידור ואחת מבעלות השכר הגבוה ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקאית.

אביה הוא זוכה פרס האוסקר בעצמו, ואמה הייתה דוגמנית ושחקנית. שנה אחרי הולדתה החליטו הוריה להיפרד. כשהחלה את צעדיה הראשונים בעולם המשחק היא חשה דחויה בעיקר בגלל המראה הכחוש שלה, הגשר שעל שיניה, והמשקפיים שהרכיבה באותה עת. בגיל 14 היא ניסתה את מזלה כדוגמנית, אבל זה לא צלח, מה שהכניס אותה למשבר קשה. היא צילקה את גופה באמצעות סכין בניסיון לחוש כאב, צבעה את שערה לסגול, הקפידה ללבוש בגדים שחורים וסיפרה לסובבים אותה שהיא שואפת להיות קברנית. המפנה בחייה חל בסיום לימודיה התיכוניים כשהחליטה לחזור ללימודי המשחק.

את שלושת בני הזוג שלה היא הכירה על סט הצילומים של סרטיה. לבעלה הראשון היא נישאה זמן קצר לאחר שסרטם המשותף עלה לאקרנים. נישואיה לא החזיקו מעמד, ולאחר שלוש שנים הם התגרשו. חבריה להפקות הסרטים סיפרו שכדי "להיכנס לדמות באופן מוקצן" היא סירבה לדבר עם בעלה כדי שלא "לצאת מהדמות". בהמשך היא נישאה לשחקן אמריקאי. בחתונתה הראשונה היא לבשה מכנסי עור וחולצת טריקו, שעליה נכתב בדמה שמו של בעלה. בנישואיה השניים היא ובעלה ענדו לצווארם תליונים ובתוכם דמה ודמו, כאות לאהבתם.

במהלך שלושת נישואיה היא אימצה ילדים, בהם פעוט קמבודי בן שבעה חודשים. היא החליטה לצרף למשפחתה גם יתום וייטנאמי בן 3, ובהמשך ילד מסוריה. את הזכות לפרסם את צילומי התאומים שנשאה ברחמה בשנת 2008 היא מכרה יחד עם בן זוגה תמורת 14 מיליון דולר למגזין ידוע, ואת הכסף תרמו השניים לצדקה. בשנת 2016 הגישה תביעת גירושים מבעלה השלישי, שחקן ומפיק קולנוע וטלוויזיה אמריקאי, "בשל חילוקי דעות שלא ניתנים לגישור".

אתם מוזמנים לגלות: מי האישה?

פתרון החידה הקודמת:

הקצין שפגע ברוכב אופניים והחליט להתאבד הוא זה שגם שימש שלישו של ראש המטה הכללי של ההגנה, ואחר כך שלישו הצבאי של ראש הממשלה דוד בן גוריון. זהו אל"מ נחמיה ארגוב, שאת שמו נושא חמי פרס, בנו של הנשיא לשעבר שמעון פרס. 

נחמיה ארגוב (צילום: לע''מ)
נחמיה ארגוב (צילום: לע''מ)