הסיב האחרון שעליו תלויה הממשלה עלול להיקרע בכל רגע. כדי למנוע מחוט אחרון זה להתנתק יצא ראש הממשלה בנט למסע ראיונות בשלושת ערוצי הטלוויזיה. הבעיה היא שאת הפתרון למניעת בחירות הוא לא הציג. הפתרון הוא הפסקת הפירוד והפילוג, ההסתה והשיסוי של הממשלה הזאת, והתאחדות עם נתניהו ו־30 המנדטים שלו. בנט, סער וגנץ צריכים להקים ממשלה עם נתניהו. גם יאיר לפיד יכול לעשות זאת. זה פשוט, אם רק השנאה תנוטרל למען טובת המדינה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בנט הציג בראיונות את השקר שמנסים כל הזמן להציג כאמת, כאילו שזוהי ממשלה של איחוי הקרעים בעם, בעוד שברור שהיא מבוססת על חרם חלקים בעם שהצביעו עבור נתניהו. נתניהו לא עושה חרם עליהם, הם עושים חרם עליו: רק לא ביבי, בעודם טוענים שביבי הוא המפלג.
תפקיד המנהיגים הוא לצנן את האמוציות השליליות ולבנות את הרציו החיובי. זה תפקיד שבנט ושאר מנהיגי הממשלה הזאת לא רוצים לעשות.

"הנה אני פה לספר את הסיפור. ואת יודעת מה הסיפור? סיפור של אנשים עם דעות פוליטיות שונות שהתחברו יחד כדי להציל את המדינה מתהום", אמר בנט למראיינת בכאן 11. "יצאנו לניסוי חסר תקדים בעולם של ממשלה עם אנשים כל כך שונים. אנחנו מסוגלים להניח בצד את המחלוקות ולהתמקד בעיקר".

כדוגמה לשאיפה לאחדות הזכיר בנט כמה פעמים בראיונות שנתן את שירותו בסיירת מטכ"ל. באמת ראוי להערכה הגבוהה ביותר, אבל גם נתניהו היה בסיירת מטכ"ל. מדוע אם כן בנט נטמע לחלוטין בין מי שמחרימים את ביבי, ועוד מציגים זאת כהפסקת הפילוג? אם אתם מסוגלים להניח בצד מחלוקות ולהתמקד בעיקר, הקימו ממשלה עם נתניהו ולא יהיה צורך בבחירות. ככה הגיוני. ככה פשוט. ככה ממשלת ריפוי.