הודעתו של בנט כי המדינה תפסיק לממן את כלכלת ביתו היא הגיונית, מתבקשת, אבל באותה נשימה מהווה גם כניעה למכונת הרעל הביביסטית ולתרבות הפייק והכזב שנבנתה כאן בעמל כה רב. בואו לא נשכח שלא כל ראשי הממשלה הבאים יהיו מיליונרים מההייטק. המדינה החליטה שהיא תחזיק את בית הנשיא ואת בית ראש הממשלה וכך נהוג מקדמת דנא, עם כללים מפורטים (ומסובכים עד אין קץ).

בנט ויתר על זה כי הבין שהצונאמי העכור שהתרומם בעקבות תחקירי ערוץ 13 איבד מזמן את הקשר למציאות העובדתית. קראתי לו לעשות את זה, אבל אי אפשר שלא להודות שיש כאן תבוסה בקרב של האמת מול השקר.

בנט במעון רה''מ (צילום: ללא)
בנט במעון רה''מ (צילום: ללא)


כי משפחת בנט לא משפצת לעצמה את הבית ברעננה (להד"מ), כי עבודות המיגון ברעננה היו נעשות גם אם בנט היה עובר לבלפור למחרת הבחירות (כי הוא והמשפחה נמצאים שם בסופי השבוע), כי העבודות בבלפור לא מתקדמות בלי שום קשר לבנט (יש שביתה במשרד הביטחון), כי הוצאות מעון רה"מ הוקטנו משמעותית מאז החליפה משפחת בנט את משפחת נתניהו (אף שמדובר במספר ילדים כפול), כי כל האירוע הזה היה נחסך מאיתנו אלמלא הפרה הגב' שרה נתניהו את ההסכם (ההזוי) שאליו הגיעה עם המדינה.

כפי שפורסם כאן, כשבשב"כ ביקשו לפנות את בלפור ולעבור לקיסריה כדי לבצע את העבודות, הגב' דרשה קודם שיפוץ בקיסריה. אז היה שיפוץ בקיסריה, המדינה השתתפה שם בסכום משמעותי, שהועבר לחשבונה של משפחת נתניהו, ואז היא הודיעה שהיא לא עוברת. למה? ככה.

הטור המלא במעריב סופהשבוע.