איזה מזל שיש לנו את "חתונמי". בתפאורה של אגם הדרעק, אחמד טיבי מקלל אישה "את חלאת אדם", דווקא בשבוע שאנחנו כרותי האונה ועובדי האלילים תמהים איך העלו את שכרם של דיירי אגם הדרעק. אז ב"חתונמי" עוסקים בהנדסת אנוש. גם להם יש שולחן שמזכיר את קופסאות הקרטון בטיימס סקוור בניו יורק, שם נוכלים זריזי ידיים עקצו טמבלים שחיפשו את קלף הקינג ולקחו להם 20 דולר על כל עקיצה. השולחן של "חתונמי" הוא דיגיטלי, אבל גם בדיגיטל יש זריזות.

שלושה מאכערים, שקל לי להתרשם שאינם נמנים עם צוות המומחים שמחפשים את החלקיק האלוהי בסרן שבשווייץ, עושים מאץ', כמו השדכנית ב"שטיסל", בהבדל עצום: השדכנית בסדרה לא מתיימרת, היא יוצרת שידוך בלי כל היומרה של "אני דוקטור לחארטה, אז אני מבינה בזה".

עד כמה חארטה? בשלב שבו אחות בשם רינת - לפי הבלונד היא כנראה ויקינגית מהפיורדים - מספרת לשלושת המאכערים שהיא מתגעגעת לאמה שנפטרה לפני שנתיים ולכן לא תהיה בחתונתה הקרובה, הבטיח דני, "אמא שלך רואה אותך מהשמיים", ואני התפוצצתי מצחוק על הרמאות הזו, אז נפלה לי מהיד הכוס עם מי הלימון.

כיפוש עוד כעסה עליי: "אני צריכה להביא לך כבר פיליפינית, אני נשבעת לך. הכל נופל לך", אבל לא יכולתי להפסיק לצחוק מהרמאות הזו.
וואללה, דני? אמא רואה אותה מהשמיים? ההפקה תיאמה והיא עולה לשידור עוד רגע מגן עדן? באמאש'ך, דני, כמה שרלטן אתה מרשה לעצמך להיות, ואתה עוד מטפל באנשים.

יש לי דעה מוצקה על מאכערים של פסיכו, אבל השלישייה הזו מעצימה את דעתי השלילית בכל שנייה על המסך. אולי בגלל זה נדלקתי על הזוהמה הטלוויזיונית הזו מבית היוצר של גיל הפקות, מהשנייה הראשונה שנחשפתי אליה לפני שנתיים בסגר של הקורונה. בהתאמות מהגיהינום שנוצרו בשביל המשתתפים בתוכנית, נעסוק בהמשך.

רק טיפ קטן לפני שמתקדמים: אסור בתכלית האיסור להתראיין בטלוויזיה בשידור שאינו שידור ישיר. בצילומי סדרה זה בלתי אפשרי, אבל המשתתף/מרואיין חייב לחתום על מסמך שמשחרר את הגורם המשדר מכל מגבלה של שימוש בחומר. אי לכך ובהתאם לזאת, כל משתתף/מרואיין בסדרה חייב/ת לדרוש כתנאי להשתתפותו - לחתום רק אחרי שיצפה בכל הפרקים הערוכים. חובה על כל אחד ואחת מהם להפחית למינימום את הפגיעה בהם. הם חווים התעללות בשביל הפקת רווח של הגורם המשדר.

אגב, גם רשת 13 הפיקה זוהמה טלוויזיונית כמעט זהה, אבל בעשר הדקות הראשונות שצפיתי בתוכנית הבנתי ששם השקיעו בלוק של המשתתפים: פן ולק ג'ל, אבל ממש חסכו בעריכת התוכן ולא חתכו את מרבצי הטפשת הנפוצה והרעילה בעריכה, אולי כי רצו להעצים את מסקנתו של אלברט איינשטיין: הטמטום האנושי הוא אינסופי.

בשנה האחרונה הכניסו המאכערים של ביבי את המונח "חוסר משילות" על המציאות בנגב. המאכערים צודקים, אין שם משילות, הבדואים עושים כל מה שבא להם בראש. אבל מה עם חוסר המשילות על החברה החרדית?

השבוע פרסמו עובדי האלילים של החניוקים מודעה שלפיה כל עבריין בתחפושת חרדית יזכה לפיצוי לפי חומרת העבירה שביצע. "ידיעה משמחת! עקב איומי משטרת הפשע על מעצרים, קנסות, מכות וכדומה, בס"ד השיגו העסקנים מימון לנפגעי המשטרה כדלהלן: מעצר עד יום 200 דולר, מכות משוטרים (עדיף מתועד) 100 דולר, קנס בע"ה ישלמו כפול מסכום הקנס. הזכאים ישאירו הודעות בקווי המערכה השונים". איזו תעשייה, הא? מה עם חשבוניות קצת, החניוקים שקלו את הגזירה הזו, או שלא צריך לשלם מס לציונים המטונפים?

אבל יש גם טרור יהודי כהלכתו. דוברות המשטרה: "בחיפוש במיניבוס של העולים למירון, נתפסו ארבעה שקים מלאים בקאטרים (למטרת חיתוך), סכינים יפניות, פטישים, ביצי צבע וכפפות שנועדו לפי החשד לשמש כחבלה בתשתית החשמל, התקשורת, הכריזה והמסכים שהוקמו לשימוש בהילולה במירון, בעלות של מיליוני שקלים".

אז החמושים נעצרו, אבל נכון לאתמול לא ידעו לומר במשטרת ישראל אם מעצרם של המחבלים הקדושים הוארך בכמה ימים. שלשום גם נעצרו נוסעי מיניבוס קטינים עם אותו אמל"ח. יפה שפיתחו אצל ג'מעת החניוקים דפוסי פעילות של עבריינים, לשלוח קטינים כי האכיפה מקילה.
הנה קטע מאפיין ממירון: מהומה בדרך מהדרין, קיצונים מקרב עובדי האלילים טוענים שחשפו שוטר סמוי מחופש לחסיד, אז הם מכים בו. אם זה קורה ברח' דיזנגוף בתל אביב, "המכים בו" יבלו בבית לוינשטיין בשיקום הברך, הקרסול והלסת, אחרי טיפול קוסמטי של יס"מ.

כן, הרבה משילות יש פה אצל היאהוד. הנה, עכשיו מסדרונות אגם הדרעק משמשים לסחיטה של החניוקים מהליכוד. אם בליכוד תומכים בתוכנית "ממדים ללימודים", הם דורשים בתמורה לבטל את הרפורמה של חוק התקשורת עם הטלפונים הסלולריים. אבל זה נשמע טוף שקולקציית האפסים בראשות נפתלי בנט נסחטת בידי העראברים של מנסור עבאס.

אל"ף, זה נכון מלא־מלא; בי"ת, גם ביבי נסחט בידי החרדים כבר יותר מדי שנים; גימ"ל, איני יודע מה יקר יותר: 53 מיליארד שקל בחלוקה לעשר שנים, או מאות המיליארדים שהושקעו בחרדים בתמורה לתמיכה פוליטית. התשואה משני המגזרים לקופה הציבורית היא אפסית, החרדים גם לא אוהבים צבא. ההבדל היחיד שאצל כרותי האונה ועובדי האלילים אלה יהודים ואלה ערבים

השבוע הותקף רופא ערבי במרכז הרפואי הדסה, אחרי שקבע את מותו של נרקומן מזרח ירושלמי שמת ממנת יתר. עשרות בני משפחה וחברים תקפו את הצוות הרפואי. אין כאן משילות, כי אם הייתה כזו - כל התוקפים היו עדיין מאושפזים בדרגות שונות של פציעה אורתופדית, אחרי מפגש עם שוטרים ולוחמי מג"ב.

נכון שלא רק ערבים תוקפים צוותים רפואיים בבית חולים, אבל חייבים להפסיק את המגיפה הזו. חובה על משרד הבריאות לדאוג לעובדים בקו הקדמי, לשלם למשרד לבט"פ עבור ארבעה שוטרים במדים בכל בית חולים בארץ, אין לנו יותר מדי. השוטרים חייבים להיות מבצעיים, לשאת אמצעי לוחמה במפירי סדר ולהפעיל גז מדמיע על התוקפים בשנייה של המפגש איתם.

מה זה הקטע של מעצר ושחרור כעבור חצי יממה? למה מחכים כאן, לשתי גופות של רופאים מומחים לטראומה? חייב להיות שוטר במיון, אין בני משפחה בפנים. מלווה אחד, רק אחרי שהרופא במיון אישר את נחיצותו. מה נסגר עם חכמי העדה במשרד הבריאות? תתחילו להילחם על החיים שלכם, כי באקסלים של משרד האוצר, אתם מהווים הוצאה גבוהה מדי. אם ייהרג רופא ו/או אח/אחות - לא ימלאו את התקן. חוסכים באוצר כדי לדאוג לאוקראינה ולאוקראינים. שרים לא אוהבים טיול מאורגן במיון, באירופה דווקא כן.

נמשיך קצת עם העראברים. ראש עיריית אום אל־פחם הודיע שהוא רגיש מדי לנוכחות כוחות צבאיים בתרגיל מרכבות האש בוואדי ערה. צה"ל גם נורא רגיש, אז שר הביטחון והרמטכ"ל גילו רגישות, והתרגיל התקיים בנתיב עוקף. אני לא מבין את הקטע של הרגישות, אבל יודע שיש לזה טיפול בתרופות, באשפוז ועוד כל מיני. ממתי צבא מתחשב ברגישות של ראש עירייה? מחר יהיה תרגיל נגיד ברמת גן, אבל ראש העירייה יגיד שהוא רגיש לסוגיה.

מה נסגר? יש לנו שלושה נתיבי תחבורה לצפון הארץ לרכב כבד: ואדי ערה, ואדי מילק וכמובן כביש 6. איני משוכנע שהכבישים בוואדיות ערוכים לגוררים עם מטען של 60 טונות, אבל במצב חירום זה גם לא מעניין אותי. יסללו כבישים חדשים. איך זה קורה? שר ביטחון הוא קודם כל דייר באגם הדרעק, אני מניח שגם לאביב כוכבי הרמטכ"ל יש שאיפות להנהגה.

הוא הרי הרמטכ"ל הראשון שכתב ספר, תוך כדי כהונתו. אז כולם רגישים אפעס. הגיע הזמן לחתור לשלום, אין לנו שום ודאות שבעימות הצבאי הבא כן ננצח, כי ב־49 השנים מאז יום כיפור סיימנו בתיקו כל עימות עם איזו כנופיה בצפון או הדרום, זו עובדה.

הפסקה קלה כדי לעסוק בפארש. אז שלושת המאכערים שיבצו זוגות. הראשון: אדריכלית ודוגמנית למידות גדולות, עם בחור שאופה צ'ורוס. היא אוהבת כדורי שוקולד על הסובאח (אגב, גם אני) אז זה כנראה נתון מחבר, לפי תורת החארטה. לפחות שלחו אותם לירח דבש במלדיביים, אז זה כבר שווה לסבול אחד את השנייה.

הוא מסביר לה שהיא לא יכולה לגור איתו, כי הוא גר בכוך, השולחן הוא גם המיטה. היא רוצה לדעת מה הוא חש כאשר נחשף אליה בחופה, אני בכיתי מצחוק מהשאלה, גם מהתשובה. כי מתברר שמעולם לא היה לו קשר עם אישה בממדיה, הוא אוהב נשים פיגורטיביות, אבל זורם עם מה שיש בסבבה. אצלה לא זז ריס בעין, אז הפנמתי מיד שזו שאלה שהיא באה איתה מהבית, כדי לקדם אג'נדה של נשים שמנות.

אגב טיפ למאכערים, אין חיה כזו "מבנה גוף מלא". יש מבנה גוף רזה ומבנה גוף שמן. אני מבנה גוף שמן, אני מבין בזה. דני, "מבנה גוף מלא" זו הגדרה תואמת למציאות שלפיה אתה יודע שאמה של רינת צופה בה ותהיה בחתונה. האמת אצלכם בפאנל היא המלצה בלתי מחייבת. מעולם לא נתתם לה להרוס דרמה טורקית, או איזה זבל אחר מערוץ ויוה למשל.

אבל זה לא הביזיון הגדול עד כה. רינת אוהבת גברים קשוחים ואסרטיביים, מסוקסים שנראים מצוין, לפחות. אז שלחו לה סטודנט לתואר שני, שלטעמי נראה סבבה, אבל היא נמלטה מהחופה אחרי סיומה, לא אני. אבא שלו הוא יו"ר הבורסה ליהלומים, אני בחיים לא הייתי בורח ממנו, אבל רינת כן. אז בחופשה באיזה קלאב מד היא הסבירה שהיא לא נמשכת לאחד כמוהו. סבבה, מדוע לא קמת ונסעת חזרה לארץ או לכל חינדק אחר?

ואתה דני, אין לך כסף לכרטיס טיסה? טלפן לאבא, זה הרבה יותר זול מהבושות שעשית לו. יודעי דבר מסבירים לי שהם חתומים מול ההפקה. אז מה? ההפקה ארגנה להם גיהינום, אז מתאים שהם יעזבו, כבר התפרקו זוגות לפניהם. לבית משפט זה לא יגיע, וחבל. כי זה יהיה סטנד־אפ לראות את דני ויעל על דוכן העדים, מסבירים לשופט/ת שכל ניסוי בבני אדם שהם ביצעו בעונות האחרונות בתמורה לכסף יפה, היה אך ורק מדעי.

נשבע לכם שהייתי מצליח לא פחות טוב מהם, בשביל מחיר נוח יותר. לחתן זוג אחד מ־30 בערך בכל התוכניות, זו סטיית תקן שגם אני יכול לספק. הצלחה של מכור נקי לשמור על ניקיון מכל התמכרות, מוגדרת כהצלחה רק אחרי שנת ניקיון. אני מציע שהכלל יחול גם על ניצולי "חתונמי", אם יינשאו ויהיו נשואים שלוש שנים לפחות. אוקצור, אם יש דיון משפטי, אני רוצה לקנות כרטיס לעדות של המאכערים.

טוף, הגועליציה מתפרקת. דיירת אגם הדרעק ג'ידא רינאוי זועבי פורשת, ייתכן שתצטרף למשותפת, אבל זה באמת לא מעניין אותי. אם הולכים לבחירות, זו הוצאה כספית של 3 מיליארד שקל על פארש, רק כדי לסדר עבודה ל־120 דיירים באגם הדרעק, שעולים מיליארדים אבל התשואה על ההשקעה בהם היא פחות מאפס. רק בחילה קשה, שאפילו פראמין לא יכול להעלים.

במינוס 3 מיליארד שקל לא יהיה כייסף לשפר את שכר המורים. לגל, המחנכת של הבן שלי, יש תואר שני, היא צדקת על מלא, אבל משתכרת שכר רעב, משהו כמו 7,000 שקל וקצת. היא באמת עובדת 24/7 כולל קשר רציף עם ההורים, ארגון טיולים כמה פעמים בחודש, הצגות, הכנת מצגות לחגים ומועדים ודאגה אישית לכל תלמיד.

ב־30 בחודש תהיה הפגנה של המורים. מאיזה כסף ישופר שכרם, אם צריך מיליארדים לבחירות, או יותר אם מדובר בכמה מערכות. כבר חווינו את זה. מורה לא יכול להשתכר שכר זעום. חבל שאנחנו בוחנים את המורים לפי ימי עבודה בכיתות - מתייחסים אליהם ואליהן כאל בייבי סיטרס - במקום להפנים שאנחנו כהורים לא יכולים להסתדר עם הילדים, ועוד ללמד אותם יותר משבוע.

אין מספיק תרופות פסיכוטיות להורים בארץ למקרה של השבתת מערכת החינוך לשלושה חודשים. אמהות יאבדו את זה, אבות יעבדו שתי משמרות ביום. אני מתאר לעצמי את כיפוש שלושה חודשים רצוף בבית. אני הרי יודע שאני אשתמש נגדה בכל תירוץ, שקר לבן, שקר שחור, כדי שהשגרה שלי לא תיפגע במילימטר. אני באמת כבר לא בגיל, סגר אחד הספיק לי לכל יתרת חיי.

מומלץ לוועד ההורים המרכזי לתמוך בהפגנות המורים. אני מצפה מיפה בן דוד לעבור לגור בלשכה של השרה יפעת שאשא ביטון. עוד רגע היא עוזבת, לא תהיה שם לירה סורית דפוקה בשביל המורים. זה הזמן עכשיו לשדוד את הקופה! גם ארנון בר דוד הולך לבחירות בשבוע הבא, זה השבוע שיש בו אפשרות לעשות צדק ולדאוג לרווחת המורים, כדי שלנו יהיה שקט בראש.

דיירי אגם הדרעק וכל המפלגות המאוסות ילכלכו לנו את האוויר בשקרים, הונאה, גניבת דעת, עושק של החלשים, יפזרו כאן הבטחות בפאתוס ולא יקיימו אפילו 1% מהן, והם יודעים שהם משקרים בכל מילה. אז זה הזמן של יפה וארנון לקפוץ על הקופה, לשדוד מה שיש. שום ממשלה שתקום כאן עוד שנה וחצי לא תפחית את שכר המורים, זה בטוח.

אני מתחיל לרחם על עצמי כבר עכשיו. אני יודע שנראה ונשמע ימבה של אשפה אנושית, ברדיו ובטלוויזיה, שעוסקת בפוליטיקה דרעק: יהודים, שונאי מזרחים, שונאי אשכנזים, שונאי ערבים, ערבים, שונאי יהודים, ערבים מהמשותפת ששונאים את רע"ם, חרדים אשכנזים גזענים ששונאים כל מה שזז, בעיקר מזרחים, חרדים מזרחים ששונאים אשכנזים, תומכי ביבי שמתחפשים לעיתונאים, תומכים של השמאל/ימין/אמצע שמתחפשים לעיתונאים, אין ספור מאכערים שרוצים "רק לקחת פינה מהשולחן של הקופה", ויש כמובן אותי.

אני מתעב את כ־ו־ל־םםםםםם... אני לא מאמין לאף אחד ובאף אחד. אני זונה פוליטית, שמחפש אתנן כדי להתחפש לתומך. כל מי שמוכן לשלם אני אתמוך בו ואספר כמה הוא גדול, שמאז אלכסנדר מוקדון לא היה טיפוס כזה של מנהיג.
אז יאללה ג'מעה, אני למכירה, מי קונה?