רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד שיגרה השבוע מכתב התראה לפני תביעה לפעיל הליכוד והביביסט רמי בן יהודה, שטען לפני הבחירות כי לפיד מאמינה בישוע. זה היה עוד שקר מטורלל בסדרה אין־סופית של פייק, כזבים, עלילות דם ומעשיות מצוצות מהאצבע שהופצו כאן במהלך הקמפיין האחרון על ידי אחד הצדדים. הבעיה היא שאף אחד לא ניסה להילחם בזה. אף אחד לא ניסה להזם את השקר.

עכשיו הם נזכרים לאיים בתביעה. באותו עניין, הפרקליטות ביקשה השבוע מבית המשפט להוציא צו למניעת "הטרדה מאיימת" נגד הביביסטית אורלי לב. לא מנסים למנוע ממנה למחות. מנסים למנוע ממנה לרדוף את התובעת במשפט נתניהו ליאת בן ארי, ובעיקר את בני משפחתה. צו כזה כבר ניתן, ולב כבר התחייבה להסיר מהרשתות החברתיות את כל העלילות שהפיצה על בנה (שהיה אז קטין) של בן ארי. אלא שהיא חזרה מהר מאוד לסורה. "אסור להניח לבן ארי", הטיפה לב השבוע לחסידיה, "חייבים לחזור למושב ובקרוב, ועל הדרך למצוא את הבן האבוד".

הכנופייה הזאת טענה בזמנו שבנה הקטין של בן ארי תקף שוטר (פייק), אך לא נעצר ולא נתבע בזכות קשריה של האם. היא טענה גם שבן ארי לא יושבת שבעה על אחותה שנפטרה, כי אין לה אחות (הייתה לה, והיא נפטרה). הם הפגינו מול ביתה יום ולילה (זה מותר), הם רדפו את ילדיה ומיררו את חיי משפחתה.

עכשיו הם חוזרים. למה הם חוזרים? כי הם לא מפחדים. אובדן המשילות התרחש לא רק בכבישי הדרום או באסמי הגליל. הוא מתרחש בכל מקום. החוק הפך להמלצה, אוכפי החוק הפכו לעבריינים. את החוקרים צריך לחקור, את השופטים - לשפוט, את הפרקליטים - להדיח ואת היועצת המשפטית לממשלה - להפחיד עד שתפרוש מרצונה. כל זה הוא מעשה ידיה להתפאר של הפרקליטות, שמגלה רפיון מחריד לכל אורך הדרך בכל הקשור לתיקי נתניהו. השבוע הם נזכרו להודיע לבית המשפט שמסכת של לחץ, איומים וניסיונות שיבוש מתבצעת נגד העדים השונים בתיקי האלפים. נו, אז הודעתם.

מי שלא התאמץ להפריך את שקר 53 מיליארדי השקלים שהממשלה נתנה לאחים המוסלמים (לא היה ולא נברא), מי שלא טרח לפרק את הפייק של בני גנץ ש"התגאה בכך שסיכן את חיילי גולני" (שקר), מי שנתן למכונת הרעל להרעיל ללא הפרעה והותיר כמה לוחמים שניסו להילחם בשקרים לצד הדרך - מבכה עכשיו את התוצאה. חברים יקרים, עכשיו זה מאוחר מדי.

בינתיים הכלבים אפילו לא נובחים, בעוד השיירה מתארגנת. זה לא רק שנאשם בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים הולך "לטפל" במערכת המשפט ששופטת אותו. זה לא רק שמורשע פעמיים, בהן שוחד, מתכוון להעביר חוק שיחסוך ממנו את הקלון. עכשיו מתברר שהם רוצים גם להפוך את היועצים המשפטיים במשרד הממשלה לאנשי אמון שלא חייבים את נאמנותם להוראות החוק, אלא לשר הממנה.

כל זה קורה, בעוד העדים השונים בתיק 4000 מוסרים את עדויותיהם בפני בית המשפט בירושלים. למי ששכח, בתיק 4000 האישום הוא ששר התקשורת עשה שימוש בסמכויות שקיבל לידיו מהציבור על מנת להשיג רווח אישי (שימוש אישי באתר "וואלה!"). אז מה אנחנו באים בטענות? בפעם הבאה כל זה יקרה בצירוף אישור של היועץ המשפטי במשרד. בימים רגילים אפשר היה לכתוב כאן "אין לתאר". בימים אלה יש לתאר. ועוד יתואר.