“צעקות״ עם גיא אדלר 
מדובר באדם לא פשוט. אין בו מידה ראויה של מוסר דיבור מול מיקרופון. הוא מטנף אנשים וארגונים שהוא עובד איתם, מקלל ללא הרף, יש לו קצב דיבור בלתי מתקבל על הדעת באטיותו. אדלר מסוגל לקחת נשימות של דקה, ואז לשתוק עוד חצי דקה ולעבור לאנחת ייאוש ולסיים באמירת "אוף, אין לי כוח לזה. באמת". הוא מפיץ רעיונות מקוממים אך מנומקים כמו הפיכת קופים לעבדים, מעלה פרקים בצורה בלתי סדירה ובעיקר מתחיל מחשבות שאין להן מעוף, כך שכל מאזין ממשיך לבד בראש את הרעיון, וזה פשוט נהדר. גיא אדלר הוא כנראה הקול החתרני היחיד, האותנטי והמצחיק ביותר בישראל. 

“בינג׳ר״ 
מדובר בפודקאסט שמלווה תוכניות טלוויזיה, מריאליטי כמו "הישרדות" ו"אהבה חדשה" ועד לסדרות מפוארות כמו "בית הדרקון" ו"טד לאסו". כדי לנתח כל תוכנית, מתכנס צוות אחר של מומחים. אם חשבתם שראיתם ונהניתם מ"האחרונים מבינינו", קודם תאזינו ואז תבינו - לכל יישוב שג'ואל ואלי מגיעים אליו יש פרשנות, ולכל אמירת אגב של דמות משנה יש משמעות. זה מעין מדריך קולי שמלווה את הצופה בסבך של חידות שפזורות לאורך הפרקים. רק מי שמאוהב בסדרה מרגיש צורך שמישהו ידבר איתו לעומק, בידענות וברצינות עליה. זה מה שהופך את הטלוויזיה לאומנות. יותר משאני מחכה להתחיל את העונה החדשה של "היורשים", אני ממתין לשמוע את עמית, מאיה ותומר מדברים עליה.  

“האזנה מודרכת״ עם עומר גפן 
פודקאסט סוחף שמנתח את הקלאסיקות הגדולות של המוזיקה העולמית. עומר מלווה בקולו המהפנט את תהליך היצירה והמריבה של האחים גלאגר מאואזיס, הגלגולים שעברו על "because the night" המופלא של פטי סמית, היצירה החד־פעמית שהפכה את "TAKE ON ME" של A-HA לאחת היצירות המוזיקליות האהובות של שנות ה־80 ועוד. 

הסכת ישראלי דומה אך שונה הוא "מילים ולחן" של חוקר המוזיקה דודי פטימר (באתר של 103FM) שמספר על כוכבי עבר כמו דודו זכאי, אורי שבח, חנה אהרוני ועוד, וצולל להיסטוריה המוזיקלית של ישראל. 

״מפלגת המחשבות״ עם ד״ר מיכה גודמן מבית אבי חי
זה בוודאי הפודקאסט האינטליגנטי ביותר בספוטיפיי שלכם, אך גם נגיש, מובן ומרתק. מדובר בשיחות של אפרת שפירא רוזנברג עם אחד האנשים המקסימים והידענים שמסתובבים בינינו - ד"ר מיכה גודמן. הם דנים ברעיונות הגדולים מאחורי הפוליטיקה הישראלית. זה לא שיח אינטרסים או אגואים, אלא תיאוריות עומק שמונחות בבסיס קיומה של המדינה. גודמן הוא אחד המספרים הטובים ביותר של הרעיונות הרלוונטיים לחיינו, פרקי הספיישל שלהם על ההתנגשות בין הרשויות והרחבת המושגים ליברליזם, יהדות ודמוקרטיה הם חומר חובה לכל אזרח שיכול להחליף את ספרי האזרחות השבלוניים.   

״המוג׳ו של בן בן ברוך״ 
בן בן ברוך הוא לא רק סטנדאפיסט מצטיין אלא גם איש השיחה הכי נחמד ונעים שמסתובב פה. הוא מארח במרתף ביתו אומנים וקומיקאים לשיחות שגולשות לאורך שערורייתי של שעתיים ו־38 דקות, למשל. אירוח אצלו הוא במובן המילולי ביותר: הוא מגיש יין, וויסקי יוקרתי, קוצץ סיגרים קובניים ובעיקר, מפיץ את המוג'ו - הקסם האישי שלו לכל עבר. ראיון אצלו זו מלכודת דבש במעין ערסל מפנק שבו קטורזה, איתי אנגל, יוסי בניון, דניאל חן ואחרים מרגישים מספיק טוב כדי לתת את הגרסה הכי טובה שלהם.  

“הקלט כסדרה״ 
הסכת של קשת שנותן הצצה ברנז'אית ליצירות טלוויזיוניות מהתקופה האחרונה. היוצר והמפיק מני אבירם מארח בסקרנות ועניין את האנשים הכי מעניינים בטלוויזיה שאפשר להבין מהם קצת יותר על העבודות שלהם. מהפרק על "מסודרים" אפשר ללמוד איך היוצרים ויתרו על גל גדות רק בגלל שהיא היממה עד לשיתוק את אסי כהן באודישן, עד כדי כך שלא יכלו לקבל אותה לתפקיד. הפרק עם חגי לוי הוא פרק חובה לכל יוצר ישראלי שיש לו שאיפות להצליח אבל להישאר אותנטי, ואדיר מילר מסביר איך הוא חשב על הסצינות של "רמזור".